wat ook een goeie is,is er helemaal niet meer meebezig zijn en je op andere dingen concentreren die je erg leuk vindt.Mijn man en ik wilden graag kids.Vorig jaar erover gehad en in september besloten om er gewoon nog zeker een jaartje of wat mee te wachten.Diep teleurgesteld,want ik was er erg aan toe en wilde zo graag een kindje...Was al ff met de pil gestopt en we hadden ook wel zoiets van als het zo is,dan is het zo,maar werd depri van de stoffen in de pil en vandaar dus dat ik ermee gestopt was.We hadden ook net vorig jaar een huis,dus wilden we dit jaar nog een mooie verre reis maken en allerlei verbouwingen doen in en om het huis.Had me er helemaal bij neergelegd en was ook al aan het rondkijken voor een mooie reis en voor mooie badkamers etc.En toen een grote shock,in februari dus een positieve test!Op dat moment was het echt een shock,aangezien we nu onze zinnen helemaal op andere dingen hadden staan...Maar nu wel dolblij en kunnen niet wachten tot de kleine komt...Dus misschien wel een goeie raad!
Tsja, leuk idee hoor. De 1e keer hebben we ook gewoon seks zonder voorbehoedsmiddel gehad, zonder toeters en bellen, misschien wat meer in het midden van de cyclus. Maar dat duurde bijna een jaar. Toen dikke 5 maanden zwangerschap en 6 weken kraamzuivering. Dus: na anderhalf jaar konden we weer opnieuw beginnen. Mijn geduld is nu wel OP, hoor! Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik word 33 in december!
Hey Aquilegia, ik kan me voorstellen dat je ongedulig wordt, maar als je nog maar net begint zoals Jee is de instelling die zijn beschrijft helemaal zo gek nog niet. Maar als je al langere tijd graag zwanger wil worden en 't lukt steeds maar niet, natuurlijk ga je dan dingen juist doen of laten om zwanger te worden.
Noa, dat van die blaasonsteking klopt vast niet, want na inseminatie bij iui bijvoorbeeld, lig je ook nog een tijdje na met je benen in de beugels.
Tsja, de topicstarter wil tips om SNEL zwanger te worden.... omdat zij een miskraam heeft gehad. Ik neem aan dat voor haar het lang-leve-de-lol-en-we-zien-wel er ook wel af is.
Dat van de blaasontsteking klopt wel! Ik heb zelf namelijk al drie keer blaasontsteking gehad na mijn vruchtbare periode in de 8 maanden die we bezig zijn. Maar het heeft wel met gevoeliogheid te maken. Ik heb al mijn hele leven regelmatig blaasontsteking, maar de uroloog heeft niks kunnen vinden. Heeft iemand wel eens gehoord van een soort schimmel waar je blaasontsteking van krijgt. Deze schimmel zou de man bij zich hebben. Ik ga het binnenkort met de huisarts bespreken maar ben benieuwd of iemand er iets van weet.
Hier is wel een boek over Zwanger Worden handboek voor mensen met kinderwens en twijfelaars. Geschreven door Mariel Croon.
Gewoon heel veel "klussen" Bij ons was het al in ronde 2 raak. Ronde een niet veel "geklust" omdat hubby een liesbreuk had en net heeeel af en toe kon klussen. Was toen niet raak. Ronde 2 had wij een week lank ieder dag "geklust" en met resultaat. Ik hyad dus ook ieder keer met een kussne onder mijn kont gelegt. Ik weet natuurlijk niet of dat zou helpen, maar wie nie probeer..... Veel succes aan iedereen!
vvroeger hadden we een collega en die was al heel lang aan het proberen, maar het mocht niet baten, toen ze ging scheiden en zij een goed nw leven begon zei haar vriend, na de sex met je benen omhoog lekker blijven liggen,... dit deed ze en hoppa, meteen zwanger, wij vonden dit toen een vreemd verhaal, want wij dachten gewoon, de nw vriend heeft vast beter zaad gehad,.. tot ik vorig jaar besloot toch nog een kindje te willen hebben, ik lag dan wel niet echt met mijn benen omhoog, maar ik bleef wel ff liggen en ja sorry voor de rariteit, maar als ik uit bed kwam, ging ik NIET douchen (als ik thuis bleef dan ) had het gevoel dat ik het weg zou spoelen . vorig jaar was ik meteen na 1 maand proberen zwanger,... helaas liep dit fout af,.... maar dit jaar gingen we er weer voor,...1ste maand lukte niet, ivm werk, moest ik wel steeds douchen ook,..eerst elke dag sex, toen hoorde we om de dag, dus dat proberen,.. toen hadden we een week voor mijn eisprong geen sex, en op het juiste moment weer wel, en hoppa ik had de mazzel weer zwanger te zijn,... of het toeval is, of dat onze lieve heer mij gewoon beloonde, ik weet het niet, maar toch lukte het ons dus 2 x achtereen,...... wie weet het proberen waard,....
haha ik probeer dit al anderhalf jaar, levert helaas niets op, ik wou dat het echt waar was, dat dat DE truc was om zwanger te raken!
Al die tips doorlezen is best leuk, maar bij ons werken ze niet... We zijn nu anderhalf jaar bezig, zonder het gewenste resultaat. In het begin is dat niet zo erg, maar als je langer dan een jaar bezig bent, ga je twijfelen of wij wel kinderen kunnen krijgen. Ik weet inmiddels van 3 stellen in mijn familie dat de mannen (geen familie van elkaar) verminderd vruchtbaar zijn en daardoor behandelingen ondergaan om zwanger te worden.. Het klinkt misschien egoistisch, maar ik hoop niet dat wij het 4e stel worden... - Er niet te veel mee bezig zijn en er niet te veel aan denken - Een mooie tip, maar als je al een tijdje bezig bent, valt dat echt niet mee. Tijdens de sex probeer ik er niet aan te denken, maar vlak erna en ook de rest van de dag trouwens, ben ik er bewust of onbewust mee bezig en denk ik eraan.. Niet gek denk ik, als je zo graag wil en het lukt maar niet.. Ik heb me voorgenomen om de zomer af te wachten, als ik na deze zomer niet zwanger ben, ga ik ns naar de arts, misschien worden we dan wat wijzer, maar aan de andere kant, ben ik zo bang voor een teleurstelling... Mijn man weet zeker dat onze tijd nog komt, ik hoop dat hij gelijk krijgt! Ik kan nog wel een uur doorgaan met tikken, maar dan wordt mn bericht zo lang, ik denk dat bovenstaande voor een aantal mensen hier heel herkenbaar is... Mijn man en ik blijven in ieder geval hopen dat we snel een positieve zwangerschapstest in handen hebben en ik hoop dit ook voor jullie allemaal! Liefs, Jorietje
Deze maand voor het eerst randje fietsen techniek en daarnaast voor het eerst om de dag ipv elke dag en we gebruiken altijd glijmiddel!