Kraammand voor papa's.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sukke, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Hey meiden,

Ik wil mijn man een kraammand kado geven als onze kleine er straks is. Je weet wel, zo'n mand met voor iedere dag 1 kadootje...
    Wij vrouwen krijgen die regelmatig na de bevalling maar het leek mij wel een leuk idee om zo iets ook aan hem te geven.
    Ik kom alleen niet tot genoeg kadootjes.
    Ik heb nu het volgende:
    - een kleine voetbal
    - een geurtje
    - een leuk boekje voor papa's.

..... en daar loop ik vast.

Speentjes en rompers met papa is the best e.d. heb ik al, dus die vallen al af...

Jullie nog leuke ideeën die ook wel papa gerelateerd zijn...?

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    een biertje
    Red Bull of dextro, zal 'ie nodig hebben :D

3. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38

Hihi ja dat is een leuk idee dextro en Red Bull :)

Best moeilijk zeg, weet het verder ook niet 1..2..3

4. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

Dec 6, 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Een badjas voor als hij 's nachts een keer zijn bed uit moet haha , dan geef je meteen een hint en heeft hij geen excuus om er niet uit te hoeven. ;) En heb jij er in zekere zin ook nog wat aan haha (lach graag om mij eigen grappen :D) En dan kun je er ook nog pantoffels bij doen, dan is het een setje... een tegoed-bon voor een avondje stappen om met zijn vrienden te vieren dat hij vader is geworden (?) en er dan natuurlijk meteen bij vermelden dat jij dat ook mag zodra je weer op de been bent.;) Een lekker gezichtscremetje voor na het scheren zodat hij er evengoed fris en fruitig uitziet na een gebroken nacht. (bv van Nivea of Loreal) Ik ga nog even verder met bedenken en laat het weten als me nog iets te binnen schiet.;)

5. mama van jay

mama van jay Actief lid

Jul 27, 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Wij hebben samen zo`n mand gekregen en bij de prenatal heb je bekers/mokken met de tekst erop papa is een kanjer.

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ik had bij de 2e ook een kraammand gemaakt voor de papa, maar ook voor de grote broer :D

Ik weet het niet meer exact hoor, maar voor papa zat er onder andere in:
    - Mok (papa is een kanjer)
    - Sigaar (ergens gehoord dat dat traditie is. Niet dat ie rookt, maar voor het idee)
    - Dextro
    - Tijdschrift
    - Biertje
    - Leuk kaartje met een lieve tekst namens mij
    - Wasknijper (voor de poepluiers ;))
    - Tegoedbon voor samen dagje sauna (oid) zodra je weer beetje opgeknapt bent
    - anti-wallen creme

Voor ons zoontje had ik er dus ook 1 gemaakt, kon die elke dag samen met papa 1 kadootje uitpakken, en dan vond ie me toch leuk :D Daar zaten gewoon kleine kadootjes en lekkers in voor hem.

7. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Thanks voor de ideeën, ik hoop op meer.... :)
    De badjas is een leuk idee maar daar gaat hij niets mee doen. toevallig waren we 1,5 week geleden in de sauna en toen vroeg ik hem al of hij een badjas zou gebruiken waarop hij keihard begon te lachen! Haha. Dus dat wordt hem helaas niet.

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

- leuke stoere fotolijst waarin straks een foto van jullie drietjes (of hij met baby) kan

- mijn man is fan van een bepaalde band, heb toen zo'n babyshirtje gekocht van die band. Weet niet of je man ook ergens gek van is en dat je daar dan een shirtje o.i.d. van kan kopen? kan ook sportgerelateerd zijn!

hmmm... ik ga nog even verder denken, zal t vanavond ook eens aan manlief vragen

9. Sijke

Sijke Bekend lid

leuk voorleesboekje voor als de baby iets ouder is met als thema papa. Je hebt bijv. mijn papa is de liefste, dat gaat over een papa en babybeer, en volgens mij is er nog wel meer te krijgen.

10. Sijke

Sijke Bekend lid

Oh, ik zie dat je al een boekje had, weet niet of dat een voorleesboekje is, je hebt ook nog van die boekjes met spreuken voor vaders/papa's.

11. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Wat een ontzettend leuk idee! Ik lees mee!

12. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Weet niet of het er is hoor maar misschien een papa tijdschrift of een ander leuk blad wat hij leuk vindt om te lezen?
    Ik heb voor mijn man zijn verjaardag een leuke soort van zwangerschapsdoos gemaakt van een schoenendoos.
    Had daar een shirtje in met papa's kanjer, papa is the best spenenkoord, een leuk papa boek, een voorlees boek, een biertje, sokjes en sokken voor hem en een lekker zeepje.
    Hij vond het erg leuk!
    Vind die bon voor een avondje/dagje weg wel erg leuk en die wallencreme haha

13. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Er komen zat leuke ideeën langs. Hier heb ik wat aan. Thanks.
    Donderdag ga ik met mijn zus shoppen dus dan al vast wat kleine dingetjes in slaan... Ik vrees alleen dat ik nu zo veel leuke ideetjes heb gelezen dat ik nog moet gaan kiezen. Ach, de andere dingen geef ik dan wel voor de kerst! :)
    Kadootjes geven is ook zo leuk!!! Misschien nog wel leuker dan krijgen....

14. didi77

didi77 Actief lid

Nov 9, 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    eerste donald duck of duplo?

Share This Page