Hallo Wijgaan mijn moeder op de valreep meenemen voor d'r verjaardag zondag naar een huisje bij Roompot Hof Domburg met mijn zusje erbij . Nu gaan wij morgen al na ons werk en ik heb gisteravond geboekt. Dus snel pakken enz Heeft iemand tips voor omgeving DOmburg bv leuk winkelen, goedkoop en goed uit eten Ergens boodschapjes doen net buiten het park. Weet iemand of Sinterklaas daar toevallig in de buurt is want wij zijn nog steeds niet geweest Alvast bedankt!
Leuk kado zeg om te geven, zal jullie moeder blij mee zijn. *In Vlissingen en Middelburg kan je leuk en gezellig winkelen. *Lekker een middagje naar zee, uitwaaien en dan op een strandpaviljoen warme chocolademelk drinken. *In Domburg zit een zwembad, kan je leuk zwemmen. Dacht dat het een subtropisch zwemparadijs was. Maar weet het niet zeker. *In het dorp van Domburg zal je heus wel een supermarkt hebben, Domburg is niet zo heel erg groot. Dus je hoeft er niet ver voor te rijden. * In Zoutelande op de Nieuwstraat zit een chineesrestaurant Da Chang. Wij vinden dat je daar erg lekker kunt eten. Veel plezier in Domburg.
Vlissingen en Middelburg is het idd leuk winkelen (hihi... hoe weet ik dat nou? ) Weet dat Sint zaterdag in VLissingen rondloopt en dat er 's middags foto's gemaakt worden met Sint en Piet. Ik werk in Middelburg, in winkelcentrum, ook daar zijn zaterdag de hele middag pieten aanwezig en van 4-5 uur Sinterklaas Boulevard in Vlissingen is zeker een aanrader. Goedkoop uit eten weet ik niet zo. Als wij uit eten gaan, letten we nooit op de centjes meer op de kwaliteit. Wat wil je nog meer weten?