Zonnebrandcremes factor 30 tot 50. Bodylotion Arganolie Dagcreme Speciale suncream voor het gezicht Gezichtsscrub Lichaamsscrub Handcreme Lippenspul Nagelschaartjes, vijltjes etc. Haarspul En mijn föhn... Maar helemaal geen make-up, nog geen mascara.
ik neem mee: - zonnebrand verschillende factoren - aftersun - shampoo/conditioner en haarmasker - haarolie voor overdag ( ik heb snel drooghaar) - dagcreme -gezichtscrub en lichaamsscrub -lippenbalsem -mousse en haarlak -mascara -eyeliner - vijl -nagellak
Hetzelfde als jij ongeveer, m.u.v. föhn want die gebruik ik nooit. 😉 Wèl m'n gebruikelijke make-up maar ik hoef niet veel te gebruiken gelukkig. Alleen lippenstift en oogpotlood. 😊
Hier gaat mee Nagelschaartje Nagelvijl Voldoende Zonnebrand 50 Voldoende After sun Lippenbalsem met factor 10 Mijn dagcreme Shampoo Eyeliner Scrubcreme
Zonnebrand (van snelbruin olie (ff de naam kwijt) tot factor 50) Aftersun Shampoo/conditioner/douchegel Vochtige washandjes Deodorant Lippenbalsem Mascara Nagellak Parfum Scheermesje/scheergel Tandenborstels/tandpasta/flosdraad (tja hoort bij de verzorging ) Haarborstels/elastieken/speldjes Gel Zal misschien wat vergeten zijn dit is even wat ik snel wist op te noemen
zonnebrand uiteraard dagcreme foundation blush mascara oogschaduw laat ik in de vakantie achterwege gezichtsreiniger bodylotion haarlak/haarmousse scheermesjes plus schuim tandpasta en tandenborstels douchegel en shampoo parfum handcreme deoderant dat was het wel geloof ik
Hier gaat de hele hutkoffer mee hoor. Zonnebrandcreme Aftersun Dagcreme Primer Oogcreme Conceler Foundation Poeder/bronzer Blush Oogpotlood Eyeliner Mascara Oogschaduw Make up remover Nachtcrème Douchegel Shampoo Cremespoeling Haarmasker Verschillende haarproducten Stijltang Borstel/kam ed. Tandenborstel en tandpasta. Parfum deo ed. Scheerspullen waarschijnlijk niet want ik laat alles vlak ervoor waxen xD.
Geen make up, want dat gebruik ik sowieso nooit. Verder: - shampoo - cremespoeling - douchegel - gezichtscreme - zonnebrand - bodylotion - deo - parfum - tandpasta/tandenborstel - lenzenspul
Oh, ik zie al dat ik de helft vergeten ben! Gezichtszeep Shampoo Conditioner En natuurlijk deo en tandpasta enzo. Ik ben bezig met IPL, maar neem wsl wel een scheerblokje mee van Wilkinson.