Zijn er hier mensen die deze week naar de Efteling zijn geweest? Ik begrijp dat er kennelijk nog scholen vakantie hebben nu, dus ben erg benieuwd hoe het met de drukte zit. Wij willen eventueel vrijdag gaan, maar als het druk is dan schuiven we het nog even op.
Hier kun je kijken hoe het zit met de drukte: https://www.efteling.com/nl/park/openingstijden Er staat nu (nog) rustig op vrijdag
Pinksterweekend dan, dus dan is het druk. Wij gaan volgende week woensdag, dan hebben de kinderen een studiedag. Ideaal!
Ik wil zaterdag gaan.. Weer is niet geweldig en ik vermoed dat het zondag en maandag drukker zal zijn.. Maar weet je blijft altijd een gok.. Wil je echt dat het rustig is moet je in de maanden januari/ februari doordeweeks gaan...
Wij gaan morgen. Volgens de Efteling een 'rustige' dag. Hier in Zeeland hebben we nog vakantie inderdaad.
Wij zijn gisteren geweest en het was fantastisch. Super mooi weer, en zoals Efteling al voorspeld had; rustige dag. Eenmaal moeten wachten, en dit welgeteld 10 minuten. Rest was aanschuiven en vrijwel direct plaatsnemen in de attractie!
Wij weten niet wanneer het studie dag is (hebben een peuter) en besloten een keer door de weeks te gaan... je raad het al studiedag alle kinderen vrij en was mega druk! Was in het najaar/herfst half zon/bewolkt. We kwamen er maar niet achter waarom het nou zo druk was tot we het verschillende keren had gehoord in het park. Bij jullie wel een keer een stille dag in de Efteling geweest op een studiedag? anders zou ik uitkijken voor de drukte...
Wij willen dinsdag gaan, volgens de site van de Efteling is er gezellige bedrijvigheid. Ben benieuwd!
Wij gaan woensdag want dan hebben ze hier studiedag. Al denk ik dat veel scholen dat ook hebben dus dan zal het wel gewoon druk zijn