Binnenkort moeten we weer de vakantie doorgeven op kantoor... Ben aan het snuffelen in het aanbod van vakanties, maar ben aan het twijfelen. Ik wil graag met vakantie, maar ons ventje wordt in die periode 1 jaar. Tja, wat kun je dan het beste plannen hè? Ben nu dus op zoek naar tips... Iemand leuke ervaringen van hoe en waar op vakantie met een kleintje van ongeveer 1 jaar? Onze vakantie zal [denk ik] in de periode juni vallen. Mag trouwens met vliegtuig of auto zijn hoor...
wij hebben geboekt voor griekenland, zakynthos. wij komen 10 dagen voor haar 1e verjaardag terug... Wij gaan wel met z'n 7en dit jaar. M'n ouders gaan mee en m'n nichtje en haar vriend. Op die manier hopen wij dus ook even samen te kunnen zwemmen/snorkelen etc. Zal wel erg wennen worden. Vind het ook best eng. We gaan 15 dagen.
Griekenland... daar heb ik ook wel zin in! Wel lekker dat jullie wat extra ogen en handen mee op vakantie hebben. Heb ik ook aan zitten te denken, maar we zijn best op ons zelf en ben dan bang dat het gaat botsen...
wij gaan ook naar het zuiden, maar mijn dochter is tegen die tijd al anderhalf. Toen ze 9 maanden was zijn we naar Turkije geweest, prima te doen hoor! Dit keer gaat mijn zusje mee, ben al heel vaak met familie op vakantie geweest (laatste keer 2 jaar terug), dus dat komt helemaal goed.
Heb even gekeken naar vliegvakanties... De prijzen voor t/m 2 jaar zijn natuurlijk om te gillen. Dat wordt wel anders zodra hij 3 wordt... Ik denk dus dat we het er nog mooi van moeten gaan nemen... Nu de bestemming nog Als ik jullie zo hoor, is het allemaal gewoon goed te doen... ondanks een ukkie van rond 1 jaar.
Wij zijn met Louise in September naar Kidsworld Bali op Kreta geweest... dat was echt fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar! Ik heb er bij dit onderdeel ook een topic over geopend, zal hem even voor je opzoeken.
Het klinkt goed... Ga er eens naar kijken, ben namelijk gek op Griekenland Zelf ook al 3x op Kreta geweest, maar nog niet aan die kant van het eiland. Thanks voor het linkje.