Ik ben op zoek naar een klein aardigheidje om te geven bij een housewarming. Grote cadeau is al geregeld, maar ik zoek nog iets kleins om er bij te geven. Wie heeft er leuke ideeen of zelf ooit iets leuks gekregen?
Wat is klein? Ik geef graag een ehbo doos omdat iedereen dat vergeet te kopen. Maar dat kost rond de 30 euro, geen idee of dat te klein of te groot is
Ehbo doos is leuk!! Een setje verse kruidenpotjes, staat gelijk leuk op het aanrecht. Hier doet een mandje met allerlei lekkers ook altijd goed (zuivelhoeve) of je zet zelf wat in elkaar.
Ik zou in ieder geval gaan voor iets wat “op” gaat. Geen spullen waarvan mensen zich verplicht voelen het in hun huis te moeten zetten. Bijvoorbeeld; kistje met uitgebreide zondags ontbijtspullen of alle ingredienten voor een lekker recept waarbij je het recept herschrijft zodat het gaat over geluk in hun nieuwe woning( maar ze natuurlijk wel nog weten hoe het recept klaar te maken) Lekker flesje wijn of bierpakket. Kruiden voor in de tuin. Aanvulling; Wij hebben van vrienden een handveger en blik gekregen waar ze met een watervaste stift iets liefs op hebben gezet. Iedere keer als ik die gebruik moet ik glimlachen. Vond dat naast de dingen die op gaan een superleuk idee.
Bedankt voor de leuke tips! Ik zoek echt iets kleins inderdaad. Er is al een groot cadeau. Al vind ik de Ehbo doos ook wel erg origineel en zinvol. Die onthoud ik voor de volgende keer! Ik denk dat ik nu voor de veger en blik ga.
In de trant van een EHBO doos is een blusdeken of kleine brandblusser misschien ook handig. Bos bloemen is ook altijd wel leuk.
Ze zijn inderdaad echt super handig. Iedereen die ik ze kado heb gedaan, zie ik ze elk feestje weer gebruiken haha. Ik koop er altijd gewoon 6 ofzo en dan vallen de verzendkosten ook erg mee. Ideaal kadootje op juffendag, voor de kraamhulp, voor die oom waar je niks voor weet etc etc