Ik zoek een liedje die op een liefdescd stond uit 2002 (of nog eerder misschien), op die cd stond ook De Kast - woorden zonder woorden. Het gaat een beetje zo (denk ik) Lantaarnpalen stralen/schijnen in het duister/donker van de stad/nacht Ik hoop dat iemand iets kan betekenen want hij is heel mooi
Ik weet niet meer hoe die heette maar het was geen knuffelrock denk ik.. Michel van Anouk stond er ook op.
Als ik jou zie `s avonds bij het park De autolichten beschijnen je lichaam Of deze: Ik sta op jouw balkon, midden in de nacht In het licht van een lantaarnpaal
Nee Het begon echt met "Lantaarnpalen stralen(of schijnen) in het donker(of duister) van de nacht(stad) Door een man, cd was uit 1999-2003, liefdes verzamel cd met als meerdere nummers Michel (Anouk), De Kast (Woorden zonder Woorden en Hart van mijn gevoel) en dat is alles wat ik herinner, Abel stond er vast ook op want die stond vroeger op zo'n beetje alles rond die tijd.
Daar komt 100.000x halleluja in voor, dat had ze zich vast herinnerd. Jouw schoonheid en 't maanlicht samen vloeiend Maar je bond me aan een lantarenpaal Je brak m'n kroon en je schoor mij kaal
ergens gaat er bij mij een belletje rinkelen... heel vaag zou het van een van de pop en prachtig cd's kunnen komen?
In het liedje lantarenpalen van Trio Bier hebben ze de regel: Lantarenpalenschijnen hun toverlicht op straat...
Ik moet denken aan frank boeijen - kronenburg park maar daar komt het woord lantaarnpalen niet in voor.