krampjes, rapley bijvoeden

Discussie in 'Voeding' gestart door Kwabbernoot, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hallo dames!
    Ik hoop op tips waardoor ik niet weeeer alles hoef te gaan koken, stiekem heb ik dat na R. wel even gezien en ik wil deze keer zo graag alles rapley doen.

Het zit zo, mijn meisje krijgt vreselijk krampjes van alles wat geen bv is. We hebben haar een keertje laten mutsen met broccoli, gevolg was de halve nacht buikpijn. Dag rust, peer geprobeerd, weer buikpijn. Weer een paar dagen rust en appel geprobeerd, weer de halve nacht wakker met een zere buik.

Als ik fruit ga koken kan ik t niet rapley aanbieden dan krijgt ze er enorme stukken af, nu schraapt ze netjes met haar twee tandjes kleine beetjes af.

Iemand ideeen of tips buiten alles koken om?
    Alvast bedankt!!

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Niemand?

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heb je al aardappel geprobeerd? Dat is zo mogelijk het mildste dat er is. Verdraagt ze dit ook niet, zou ik nog even wachten.

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Nesco, ik wil graag beginnen met groenten en fruit, aardappel is niet echt licht verteerbaar. Maar bedankt voor het meedenken!

Nog meer mensen? Niemand ervaring met krampjes?

Ik ga nu maar een stopweek inlassen en over een week licht afgekookte appel geven, kijken of het dan wel lukt..

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Aardappel vult inderdaad wel erg, daar had ik even niet aan gedacht. Van groenten is wortel ook erg zacht. Ik zou proberen het even bij groenten te houden en heel zachtjes aan beginnen, dus bijv. maar 1 stukje, en dan drie dagen achter elkaar hetzelfde. Gaat dat goed, kun je een andere soort proberen.

Wel zielig zeg, je meisje met krampjes! :(

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ja! Snachts ook zielig voor mama hihi.

Dat is wel een goed idee! Denk dat ik volgende week als haar buikje weer rustig is pompoen of wortel probeer! Thanks

Deel Deze Pagina