tips over wat doen om niet constant met zwanger worden ...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Biebke, Mar 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biebke

Biebke Actief lid

Oct 26, 2007
    158
    0
    0
    bediende
    hoi

alle tips die kunnen helpen zijn welkom

dus wat is goed om niet constant bezig te zijn met zwanger worden?

dit kan velen onder ons mss helpen

biebke

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    niet op het form komen.....
    niet achter de comp komen...
    niet naar buiten want dan zie je te veel zwangere vrouwen...
    geen tv kijken want daar komt alleen maar de bevallling....
    geen blaadjes lezen want dan zie je alleen maar de gelukkige zwangere,,,,

Je moet eigenlijk gewoon in bed blijven liggen met je love alleen maar klussen... en dat doen totdat je zwanger bent...

DIT MOET GEZIEN WORDEN ALS GRAP

HOOP DAT JULLIE ER TEGEN KUNNEN EN ANDERS SORRY

ik denk er ook de hele dag aan daar kan ik niets aanveranderen

3. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Whahaha Lynn, ik had het ook al als grap opgenomen. Is wel te waarderen hoor.
    Tsja... wat kan je doen. Het blijft lastig.
    Zoek iets nuttigs om te doen, een leuke hobby, kijk vaker een leuke film, ga uiteten, etc etc.
    Zorgen voor veel afleiding dus.
    Niet dat je er dan helemaal niet meer mee bezig bent hoor, maar wellicht niet meer 24 uur per dag, maar maar 23 :)

4. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Ik kan er wel tegen hoor, want zo voelt het af en toe wel!

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hahahahahahaha
    Ik heb alles al geprobeerd en niks helpt :confused:
    Denk nu maar..................hoe meer ik er aan denk des te eerder word ik zwanger.....ik denk het gewoon in mijn buik :p

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    fijn om te horen dat iedereen het grapje waardeert....
    ik denk dat iedereen die zwanger wil worden er wel veel mee bezig is....en heb hier op het form gelezen dat het helemaal niet erg is...dan weet je ook weer waar je het voor doet en weet je dat je er voor 100 % voor wil gaan,,,,,is toch niet mis met zekerheid dat je het wil....alleen hoe snel kan niemand voorspellen...

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,207
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Tja ik denk dat het haast onmogelijk is om er niet zoveel aan te denken. Helemaal als je al tijdje bezig bent. Maar minder forummen helpt mij inderdaad wel.

liefs vruchtje

8. Biebke

Biebke Actief lid

Oct 26, 2007
    158
    0
    0
    bediende
    in mei zijn we een jaar bezig
    maar sinds januari ben ik wel tien kilo afgevallen en het valt echt ontzettend hard op blijkbaar

ik zit nu wel op het gewicht dat ik normaal mag hebben
    dus das wel mooi meegenomen

maar ik heb zo het vermoeden dat ik ben af gevallen omwille van het feit dat het me stresseerd dat ik er te veel mee bezig ben

het vervelende is dat twee van mijn beste vriendinnen nu zwanger zijn en een paar ook aan het proberen zijn
    en eerlijk gezegd ben ik bang dat ze me gaan voor zijn

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    :( sorry ik weet echt niet wat je kunt doen om je mind ergens anders op te zetten,,,,,misschien in je week dat je moet wachten flink wat afspreken plannen dat je er niet aan denkt,,,,,maar ik denk dat je onderbewust er wel meej bezig is dan en dan ga je weer stresse..... sorry weet het echt niet

10. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    haken
    sudoku
    breien
    koken
    gras maaien
    eh... nog meer leuks nodig?

11. Vrouw1985

Vrouw1985 Actief lid

Feb 9, 2008
    107
    0
    0
    Sport zoeken waar je alles in kwijt kan.
    Heb ooit mensen horen zeggen dat fitness of aerobics echt vermoeind is, en dat je daar alle emoties in kwijt kan.

Dat je je daarna alleen maar lekker der voelt.
    Dat je kop weer ff leeg is geweest.
    Even geen stress even niet depresief boos of wat dan ook.

En inderdaad niet op dit forum komen helpt ook.
    Ik heb ff een tijdje gehad dat ik hier ook niet kwam

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Zoek een leuke hobby of pak een oude hobby weer op. Steek daar veel tijd in. Maak veel afspraken met vrienden (maar niet rond de eisprong, er moet wel geklust worden, zou ik zeggen). Doe leuke dingen met je partner, zoals naar de film, theater, etc. Ga mediteren of doe ontspanningsoefeningen.

Dit is wat ik kan bedenken, maar ik vind het zelf heel moeilijk! Ik ga zelf proberen de knop om te zetten de komende 2 weken!

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ben er ook continu mee bezig, maar dat is toch ook logisch. Als je iets heel erg graag wilt.. Maar ik probeer ook gewoon leuke dingen te blijven doen, te genieten van zwangere vrouwen en kinderen om me heen. Ik geloof gewoon, onze tijd komt nog wel en tot die tijd blijven we lekker klussen en samen onze dingen doen, zoals heerlijk uitslapen en met niemand rekenign houden :) .

@Vruchtje: Ik zag dat je 11 juni trouwt op Bali. Dan kom ik het met je vieren :) . Mijn vriend en ik genieten dan van onze huwelijksreis op Bali.

14. MenM

MenM Actief lid

Dit is het dus! Kijk naar haar banner! Voorzichtige felicitaties dan maar!

x

15. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

Mar 6, 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Gewoon werken, werkt alleen bij mij, de rest van de tijd zie ik baby's en hoor ik baby's.... en huishouden werkt ook, behalve als ik in de lege a.s. geplande kinderkamer in loop :(

16. Moe

Moe Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    1,319
    0
    0
    Bij mij is het nog moeilijker...
    ik werk op een kinderdagverblijf en ik zie de hele dag zwangere mama's en baby's om me heen :(...ik ben nog niet zolaaaang bezig maar ik hoop dat ik er niet supppper lang over ga doen...Ik kan zoiezo niet op andere gedachtes komen..jammer genoeg

17. liena

liena Fanatiek lid

Feb 21, 2008
    1,900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hallo allemaal

Ben gelukkig niet de enige dus die er zoveel mee bezig is. Kan het ook idd maar moeilijk uit mijn hoofd zetten. En vooral de dagen van de eisprong tot de NOD vind ik soms erg stressvol. En nu we er zelf zo mee bezig zijn lijkt het of iedereen al zwanger is of kinderen heeft want overal zie ik kinderwagens, ooievaars tegen het raam en boxen in de kamer staan... en dat terwijl me dat hiervoor toch echt niet opviel.

Maar we gaan er ook gewoon voor en ik vind het heerlijk om hier op de site af en toe wat over kwijt te kunnen............. We willen tenslotte allemaal graag hetzelfde ;)
    Groetjes Liena

Share This Page