onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leeuw89, 11 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

--------------------------------------------------------------------------------

hallo allemaal!

ik heb even een vraagje! ik ben nu 14 dagen overtijd vrijdag mijn laatste test gedaan en die wa snog steeds negatief..
    a.s vrijdag mag ik weer naar de HA die 1 test wil doen en als die vrijdag negatief is wil die een bloedtest doen.
    wel heb ik allemaal symptonen: gevoelige tepels!, rugpijn, heeeel erg moe, en (sorry ) erg last van me darmen, moet veeel vaker naar de wc, normaal 1 keer per 1 2 dagen en nu meerdere keren en ook heb ik heel erg last van winden laten wat ik normaal helemaal niet heb wete niet als ik zwanger ben dit een symptoon is ?
    (heb trouwens ook l pendelen en die geeft aan dat ik nu zwanger ben van een meisje en dat de dokter dit vrijdag dmv een zwtest gaat bevestigen, weet natuurlijk niet of het waar is maar hoop het zoooo erg! _

bedankt alvast!

xx

2. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ps had nog een vraag k heb last van mijn onderbuik al 2 weken lang een soort gevoel dat er iets in mmijn buik uit elkar word getrekt?

3. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    succes meid,
    Hoop dat je zwanger bent!

4. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Raar, ik lees ongeveer dezelfde klachten als die ik heb, ik heb ook last van onderbuik pijn, maar deze buikpijn heb ik nooit eerder gehad. Daarnaast heb ik nog niet echt zere tepels, ze zijn wel gevoeliger aan het worden maar niet echt auw.
    En ik test ook niet positief! Ik hoop voor jou dat je vrijdag positief test, laat je het nog even weten?

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Goedesmorgens dames, ik heb deze klachten in mijn onderbuik twee weken lang na onze laatste klusnacht gehad (was in vruchtbare periode). Maar ik test nu ook al twee keer negatief. Verder voel ik op de laatste dagen eigenlijk vrijwel niks meer. Verhip, we lopen echt gelijk! Ik denk dat als ik vrijdag nog niet ongi ben, dat ik dan ook maar eens langs de huisarts moet gaan.

Deel Deze Pagina