hallo allemaal ik ben al een tijd niet echt ongesteld geweest. nu heb ik een tijdje terug heel licht bloedverlies gehad. als ik dit reken als een menstruatie heb ik een cyclusduur van 46 dagen. nou heb in net een ovulatietest gedaan van predictor omdat mijn vruchtbare periode deze week zou moeten zijn. toen verscheen er in het testkader een lichte streep weten jullie misschien wat dat betekent? zou het kunnen dat mijn eisprong er aan komt. alvast bedankt voor jullie reactie's gr jill
De meeste testen, dus ik denk ook die van jou meten de hoeveelheid LH in je urine, dit zit er altijd in, maar voor je eisprong zit er meer in, je krijgt dus altijd een licht streepje, maar als je eisprong bijna komt moet je een streep krijgen die net zo donker/ dik is als de controle streep of donkerder/ dikker. Hoop dat ik het goed vertel en dat het duidelijk is, kijk anders nog eens goed in je bijsluiter, succes ermee, ik ga ze komende maand ook gebruiken. Hopelijk is het snel raak
Het klopt, je hebt altijd lh in je urine zitten, dus test je ook altijd een 2 streepjes op je ovulatie test., De test is echter alleen positief als de test streep ook echt net zo donker is als de controle streep! Dan weet je dat je ei er aan komt, bij een licht streepje heb je dus nog geen positieve test!
oke het is hartstikke duidelijk. jammer dat het niks is. ga denk toch de huisarts maar eens bellen. want na 80 dagen geen echte ongesteldheid ga ik me toch wel zorgen maken. hartstikke bedankt voor jullie reactie's gr jill