Wij hebben geen bad en onze zoon van 2,5 zit nog steeds in z'n babybadje. Hij staat niet graag onder de douche. Dus nu douche ik vaak naast hem als hij in het badje zit. Maar het is zo'n waterrat dat ik het sneu vind dat hij met z'n 2,5 nog steeds in het babybadje moet spartelen met als gevolg dat de hele badkamer vol water staat na het badderen. Nu zagen wij als enige oplossing het Bibabad. Maarrrrr, even een vraag voor de mensen met een Bibabad (de grote variant) kan daar ook een kindje in van 2,5 + een niet al te grote moeder? Onze badkamer is namelijk niet zo groot dus als zoon in het Bibabad zit kan ik niet meer onder de douche. Het lijkt mij ook wel gezellig om samen in het badje te spetteren. Maar past dat? Of kan het überhaupt?
Ik douche staand in het bibabad als mn oudste en jongste er in rond spartelen (3.5 jaar en 1.5 jaar) soms ga ik er ook wel eens bij zitten we hebben dan de grootste lol haha maar met zn 3en is het best krapjes
Aha, dus het kan eventueel wel. Douchen in het bad is geen optie denk ik, dan krijgt hij alle water van mijn douchebeurt over zich heen. En water op z'n gezicht is huilen.
Ik vind het niet passen en ik ben niet eens groot. Je kindje heeft weinig bewegingsvrijheid als je erbij zit. Wij zitten er altijd naast. Ze gaan ook alleen in bad als we de tijd hebben.
Ik zit meestal op een krukje naast het badje, kan ik prima meespelen. Bibabad lijkt me trouwens wel echt lekker, ga er ook eentje aanschaffen.
Het hangt er ook vanaf hoe groot je hem in kunt stellen. Ik (of eigenlijk de kinderen) heb hem gisteren voor het eerst gebruikt en je zou er bij in passen, maar erg comfortabel lijkt me dat niet. Ik ben er gewoon lekker naast gaan zitten op een krukje. Dat douchen erbij lijkt me dan weer niet zo fris aangezien je shampoo e.d. in het bad komen en er gezellig wordt gespeelt, maar goed dat kan aan mij liggen?!
Wij hebben er eentje voor onze zoon van bijna 3. Ik kan er zittend nog prima bij hoor voor even! Hij wil alleen op zijn buik en spelen dus ik het al snel 'mam eruit'. En dan hebben wij hem niet eens op zijn breedst staan. Ik ben zelf 169 en slank postuur dus geen lange benen oid.
Ik spoel ons beide altijd eerst af voor en nadat we in bad gaan,maar wij hebben inloop douche dus hebben die ruimte over.
Wij hebben er sinds 2 jaar 1 en ik vind hem ideaal. Maar voor mezelf vind ik hem niet comfortabel, dus ik ga altijd apart douchen. Mn dochter kan niet wachten tot haar broertje groot genoeg is om samen in bad te gaan, reuze gezellig.
Wij gebruiken hem ook vaak in de zomer in de tuin als we het teveel werk vinden om het opblaasbad neer te zetten. Iets zachts eronder, water erin en je bent zo klaar.
Wij hebben ook een kleine badkamer en er zit nog een douchezitje in van mijn schoonouders, die er niet uitkan. Erg krap dus! Denk dat een BiBaBad bij ons echt niet gaat passen. Wij hebben een opblaasbaar bad staan wat er wel in kan. We laten m ook niet iedere x leeglopen maar gooien m leeg, laten het drogen en dan gaat ie bovenop haar kast.
wil je perse een bibabad? Ik heb hier gewoon een opblaasbadje in de douche staan. Heeft 17 euro gekost. hij is 85x85 cm en er past met gemak een 4 jarige en een 1 jarige in. Zo 1: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/0/3/8/0/1004004011310830.jpg