tips ovulatietesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Detti31, 1 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Detti31

    Detti31 Actief lid

    23 okt 2018
    127
    39
    28
    Vrouw
    Hi,

    Helaas zit ik weer in een nieuwe ronde. Ik maak al een tijdje gebruik van ovulatietesten (action) maar ivm medicatie (niet schadelijk voor zwangerschap!) heb ik altijd heel veel dorst. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik 2/3 uur lang niks mag/kan drinken voor de testen. De afgelopen maand had ik een redelijk duidelijke streep, maar net niet donkerder dan het controle streepje. Maar het was niet raak deze maand en nu ben ik bang dat ik m toch echt mis omdat ik teveel drink tijdens de ovu testen. Kan dat kloppen? Uiteraard drink ik zo weinig mogelijk...Hoeveel drinken jullie gemiddeld als jullie deze testen gebruiken?
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Wat duurder, maar de digitale van CB moet je -in tegenstelling tot andere testen- juist met ochtendurine doen. Dan heb je het probleem met drinken niet. Ik zou dus voor die digitale CB gaan :).
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  3. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Hij hoeft ook niet donkerder. Even donker is genoeg. En zelfs als je je piek echt vindt en op het juiste moment seks hebt is dat nog steeds geen garantie op een zwangerschap ;).
     
  4. Detti31

    Detti31 Actief lid

    23 okt 2018
    127
    39
    28
    Vrouw
    Dat wist ik nog niet! Dat is zeker een goede optie voor deze maand! Super bedankt voor deze tip!
    Ik weet natuurlijk dat een positieve ovu test geen garantie is voor zwangerschap. Ik bedoelde het anders dat ik het geschreven heb. Sorry voor de verwarring! Ik ga testen met CB deze ronde!
     
  5. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    De testen van 2besure reageren heel goed. Zelfs als je heeeeel veeeel drinkt! :)
     
    Detti31 vindt dit leuk.
  6. LLxx32

    LLxx32 Actief lid

    5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    De testen van visionmedicalonline.nl.

    Als je ovuleert is er een extra streep. Anders niet. Scheelt een hoop verwarring als ik dat soms hier lees op het forum. Dan twijfelen vrouwen vaak of het streepje wel donker genoeg is.

    En niet duur!
     
    Detti31 vindt dit leuk.
  7. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    2besure inderdaad! Die zijn echt heel fijn! En dan wel de dipsticks.

    Ik deed hem smorgens met de tweede urine en/of in de namiddag/avond na een uurtje niks gedronken te hebben door bv de terugreis van werk-huis. Ging prima!

    Ik tempte er ook bij, om zeker te weten dat ik niks gemist had.
     
    Detti31 vindt dit leuk.
  8. Hakoek

    Hakoek Bekend lid

    20 jun 2013
    760
    768
    93
    ja ik gebruik ook de 2be sure. De extra gevoelige, omdat ik met de clearblue digital nooit een positieve test had. Was voor mij niet gevoelig genoeg.
     
  9. Miles

    Miles Fanatiek lid

    22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Kan deze niet vinden op de site, heb je een linkje?
     
  10. LLxx32

    LLxx32 Actief lid

    5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw

Deel Deze Pagina