Aangezien ik erg melig ben geworden door een topic in de lounge dacht ik laten we eens ECHTE humor gaan posten, dus kom maar op plaats de leukste plaatjes die je hebt Bekijk bijlage 273460
Flauw zeg je? Komt een beer bij de bakker. "Mag ik 2 brood" vraagt de beer. "Natuurlijk" zegt de bakker, "wit of bruin?" "oh maakt niks uit, ik ben toch op de fiets" Noh dies wel flauw!
Geen grap maar wel een leuk verhaal. Of had ik die al eens geplaatst? Nah nog maar een keer . Mijn ex wilde een keer een lampje verwisselen. Hij had netjes de stroom eraf gehaald en pakte er een trapje bij. Ik stond erbij en keer ernaar, ook belangrijk . Het was heel warm die dag dus hij droeg alleen een oude boxershort. Hij klimt op dat trappie en ineens zie ik een van zn ballen uit zn pijp piepen! Ik kon het gewoon niet laten en op het moment dat hij een nieuw peertje erin wil draaien geef ik hem een tik tegen die ene bal. Hij schreeuwt moord en brand, flikkert van die trap en komt keihard op de vloer terecht. Ik denk: "Shhiiiiiitt wegwezen die wordt zooooo boos op mij!" Maar ipv kijktie me aan en zegt: "Sjeeezus schat ik kreeg me toch een stroomstoot. Voelde het zelfs in me ballen!"