Hallo meiden, Wij willen graag eind september een lang weekend/week. Weg met het gezin van mijn vriend. Bestaande uit 6 volwassenen 2 kinderen van dan 5 en 3 en onze baby van dan ongeveer 3 maanden oud. We zoeken dus een park waarbij er genoeg vertier is voor de oudere kids het liefst in een mooie omgeving zodat we met de baby lekker kunnen wandelen. En het liefst met een warm (baby) bad zodat we misschien voor het eerst kunnen gaan zwemmen met onze baby. Iemand tips? Mag in principe in heel nl.
Land van Bartje, Coldenhove, Rabbit Hill, hof van Saksen zijn allemaal hele leuke parken waar genoeg te doen is.
Ik heb over bovenstaande parken goede verhalen gehoord. Ik ga komend weekend naar heijderbos. Ben benieuwd. Er is een jungle dome, zwembad en genoeg te doen in de omgeving. Ik ben naar cp huttenheugte geweest. Afrader! Lauw zwembad en saaie omgeving.
Wij zijn regelmatig met de oudste naat het Vennenbos geweest vanaf dat hij 4 was en nog steeds super leuk voor kinderen! Veel te doen, Bollo en Puk en Pelle show, mini disco, overdekt speelpaleis, kinderboerderij, kids club enz. Ook het zwembad super leuk en zijn daar met onze dochter geweest toen ze 6 weken oud was. Helemaal achterin heb je een heel warm groot bad waar je een gedeelte met glijbaan en gedeelte bubbelbad hebt maar qua temperatuur ideaal voor de kleinste. Je kan leuk wandelen op het park, omgeving geen ervaring mee zijn nooit het park af geweest.
Thanks! Land van hartje en hof van Saksen vallen af omdat die praktisch om de hoek zijn. Die andere 2 zien er leuk uit ! Gaan in overweging.
Heijderbos is erg leuk! Zijn we al eens geweest. We wonen dicht bij de huttenheugte dus die valt sowieso af.
Vennenbos en Lommerbergen heeft onze voorkeur altijd met (kleine) kids. Ook de enige twee met subtropisch zwemparadijs.