tips pup zindelijk maken

Discussion in 'De lounge' started by Kimi1, Oct 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    Hij ligt vrijwel continue te slapen overgegeven, en 2x flinke sproeipoep? Kan dat zijn door de overgang? Stress ofzo? Drinkt wel dus dat is goed

2. Safraantje

Safraantje Actief lid

Jul 26, 2015
    222
    2
    18
    NULL
    NULL
    Je hebt van die speciale matjes om zindelijk te maken met een stofje erin, action had ze laatst ook

3. Safraantje

Safraantje Actief lid

Jul 26, 2015
    222
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dat klinkt niet goed, dierenarts al gebeld?

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    Ja al gebeld, kon van de stress en omschakeling zijn, op de momenten dat hij wakker was, was hij wel speels, en dronk zijn water. Gisteravond ben ik eerst bij hem gaan liggen en wat moe gemaakt, dacht dat ik weer een slapeloze nacht zou krijgen, voor 9 uur nog wat laten eten en drinken, rond 10 uur effe uitgelaten zijn laatste plasje, ben zelf ook na bed gegaan , vanmorgen om 6 uur opgestaan meteen uitgelaten, had nergens ongelukjes, eten en drinken aangeboden wat hij goed van heeft gegeten, 10 minuten later wilde hij poepen in de keuken (ik hou m goed in de gaten haha) meteen opgetild en buiten gezet, hem beloond daarna en nu issie vrolijk aant spelen, al met al een rustige nacht :)

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Voer je hem naast zn eten ook andere dingen? Dan zou ik daar mee stoppen voor nu.

Het darm kanaal van een pup is heel fragiel. En kan minder hebben.

Zolang hij levendig toont en zn diarree niet een heel rare geur heeft mag dit een dag duren, maar vandaag moet je wel echt verbetering zien hoor. Anders gewoon weer bellen en langs gaan.

Het was wel hygiënisch bij de fokker?

6. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    Ik heb hem niet van de fokker maar bij mensen thuis gehaald, ze hadden hem net twee weken en konden niet meer voor hem zorgen!? Denk dat ze erachter kwamen dat een pup veel werk is , hij komt uit Nuenen en is gechipt ontwormd ingeënt en door de dierenarts gezond verklaard ik heb 't paspoort, zijn volgende inenting krijgt ie volgende week Dinsdag en laat hem ook even nakijken dan... denk dat 't de stress was aangezien zijn ontlasting vanmorgen weer compact was en hij weer ontzettend speels is.. maar idd ik blijf 't in de gaten houden natuurlijk.. :)

7. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    Ik geef hem naast zijn puppy brokjes beloningsnoepjes als hij buiten zijn behoefte gedaan heeft, dat heb ik gisteren niet gedaan vanwege zijn diarree enz ben er wel voorzichtig mee iig

Share This Page