Mijn vader word binnenkort 63... En nu kan ik geen cadeau voor zijn verjaardag verzinnen. Ik wil graag iets origineels geven maar wat? Hobby? Die heeft hij niet... sportief is hij ook niet en musicals e.d. zijn ook niet zijn ding. Mijn ouders hebben de afgelopen jaren veel voor me gedaan en ik wilde dit jaar graag een beetje uitpakken met een bijzonder cadeau maar ik kan het niet verzinnen.. Iemand van jullie ideeen? (vorig jaar kreeg hij kaartjes om het schaatsen te kijken en dit vond hij geweldig.. maar ik wil niet hetzelfde doen..)
Misschien een overnachting in een bijzonder hotel? Ik heb wel eens ergens wat gelezen dat je kan overnachten in een vuurtoren.... Ik weet niet of hij het leuk vind om weg te gaan of een echte huismus is. Als dat laatste zo is weet ik niet of hij dat zo leuk zal vinden Anders misschien een etentje in een lekker restaurant? Succes, ik vind dit soort dingen ook altijd zo moeilijk....
je kunt tegenwoordig van gipsafdrukken laten maken waarbij je elkaars handen vast houdt. Misschien zoiets als blijvende herinnering met een leuke bon erbij voor een etentje met overnachting
whiskey wijn of bierproeverij mooie foto van jou/jullie/gezin? ( weet niet wat je situatie is) ferrari rijden ballonvaart rondvaart in amsterdam of de biesbosch solex rijden
Dat wilde ik ook zeggen. Ik weet het ook nooit voor mijn vader. Hij is een verzamelaar. Heeft al van alles (zelf kan hij ook niets bedenken wat hij wil). Cadeabonnen blijven ongebruikt liggen. Dus dit jaar een etentje gegeven. Binnenkort gaan we gezellig uit eten. En wij gaan met het hele gezin (dus m'n moeder en zus met gezin gaat ook mee).
Wij gaven mijn vader een weerstation. Is veel met buienverwachting enz bezig en dat vond hij wel leuk. Zo`n draadloos met een digitaal schermpje.
Dagje uit, bijvoorbeeld naar Den Bosch, met een rondvaart op de Dieze. Rondleiding bij een bierbrouwerij (trappistenbier in Tilburg of Zundert, anders in België) of jeneverstokerij. Als hij van wijn of whiskey houdt, kun je ook naar een proeverij gaan. Houdt ie van lekker eten? Trakteer hem op een etentje. Uiteindelijk gaat het toch om het gebaar, nietwaar?
Heel erg bedankt voor de tips! Er zitten zeker leuke ideeën tussen! Misschien samen een dagje uit en afsluiten met een etentje... Ik ga de suggesties even googlen en een restaurant uitzoeken!