zou ik mijn haar mogen verven nu ik zwanger ben. Ik blondeer(bleken) niet maar het is wel een goud blonde + bijna zwarte kleur die er in gaat. mag dit of liever niet, heb nu namelijk giga uitgroei
blonderen mag idd volgens mij niet, maar gewoon verven wel. De vorige keer heeft de kapper er bij mij voor de zekerheid een spoeling in gedaan. Dat mag zeker!
ik heb het nagevraagd en je mag het gewoon verven hoor! alleen is je pigment anders tijdens de zwangerschap dus de kleur kan inderdaad anders worden.
de een zegt van wel de ander van niet. Ik verf mijn haar gewoon en wil rond de zomer weer helemaal blond zijn. Doe dat nu met coupe soleil. Volgens mijn kapper mag je gewoon je haar verven. Het komt immers niet in je bloedbaan terecht. Wel kan de kleur anders uitpakken.
Toevallig heb ik afgelopen vrijdag mijn haar geverfd en absoluut geen rare kleur gekregen. Ze hadden het bij de kapper ook nog nooit meegemaakt. Dus gewoon doen !
)Ik heb verleden week me haar nog bijgeverfd..Geen probleem hoor tegenwoordig mag dat allemaal en de kleur zit er goed in...