Tips qua vakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Boommm, 6 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wie heeft er een tip wat een leuke vakantie bestemming is met kinderen? Vorig jaar zijn we naar dubai gevlogen en dat is erg goed bevallen.
    Het moet er wel warm en zonnig zijn. Mag buiten Europa. Iemand tips? Thailand leek ons ook leuk. Maar misschien dat iemand een leuk idee heeft waar we zelf niet op komen :D

2. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.274
    418
    83
    Zuid Frankrijk, Griekenland, USA/Canada

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.230
    4.533
    113
    Abc eilanden, canarische eilanden, griekenland, marokko (kun je ook prima rondreizen met huur auto), vs/canada, seychellen, costa rica, verder misschien kijken op verrereizenmetkinderen.nl

Succes, thailand lijkt me ook al erg leuk met die kleintjes!

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Maleisië en Cambodja vond ik erg mooi. Vooral de perhentians. Ook veel gezinnen te vinden.

Ja en Zuid-Afrika maar dan zit je in het verkeerde seizoen.

En Italië. Omdat het een prachtig land is, mooi weer en over het algemeen kindvriendelijk.

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ben ook meerdere keren in Dubai geweest en vond Miami beach redelijk overeenkomen! Natuurlijk is het niet zo luxe als in Dubai maar ik bedoel meer het type vakantie. Heel zonnig en warm, hele leuke shoppingmalls ( die hebben wel wat weg van Dubai Mall alleen dan veeeeeel kleiner maar toch nog redelijk groot hoor! Je bent wel een hele dag zoet in zo'n Mall :) ) mooie auto's etc.

Ze hebben ook hele leuke outlet malls en de hop on hop af bus is echt een aanrader! Ook de boulevard trouwens 😍 Wij verbleven in het Riu plaza Miami beach. Het was een fijn hotel en ze hadden gratis WiFi in de lobby :)

6. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Thailand, Costa Rica of Maleisie.
    Erg leuk met kinderen.
    Eerste twee zijn we zelf geweest, derde staat nog op het lijstje :)

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Super, ga zo eens Googlen :D

Ga verder ook naar Costa Rica en Maleisië kijken. Als jullie nog tips hebben waar of een hotel/resort zijn die ook erg welkom:)

8. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bali! Daar neem ik mijn kids ook nog eens mee naartoe. Met stip op 1.

Costa Rica is trouwens idd ook vet, ook geweest. Ook met kids trouwens!

En chillen op curacao misstaat ook niet natuurlijk, maar verder is er geen drol te beleven.

Deel Deze Pagina