Tips qua voeding/slapen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door 078mama, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb even een vraagje. Lotte is nu 3 maanden en 3 weken en drinkt 5x 200 cc. Nu krijgt ze altijd om 11 uur de laatste fles en dan wordt ze om 5 uur weer wakker. Vanaf dat moment rek ik de tijd met een de tijd een speentje geven zodat ze weer in slaap valt. Dan zijn dan heel de tijd kwartiers totdat ze om 6 uur of half 7 echt wilt eten. Nu zou ik heeeel graag willen dat ze in de nacht een uurtje langer wilt slapen. Dit deed ze voorheen wel maar nu al een aantal weken niet meer. Ze krijgt nu Comfort voeding tegen het spugen en ik hoorde dat ik eventueel de laatste voeding iets kan verdikken. Waar kan ik dit het beste mee doen? En is dit wel een goed idee aangezien ze nog steeds wel een darmkrampjes heeft. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt.

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Niemand?

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Je kunt aan de voeding rijstebloem toevoegen (vanaf 4 maanden), maar als je dochter nog steeds last van krampjes heeft dan zou ik daar toch wel even mee wachten. Je kunt het ook met Nutriton proberen, het verdikt de voeding en heel soms schijnt het te helpen om langer door te slapen, maar vaak eigenlijk niet.
    Ik zou eigenlijk niets doen, waarschijnlijk is dit een fase en zal ze over een tijdje vanzelf doorslapen. Let wel op: tot 1 jaar heeft een baby geen vast slaappatroon. Ze zullen een tijdje doorslapen en dan weer een fase krijgen dat ze vroeg wakker zijn, en dan gaat een tijdje weer goed en dan begint het feest weer opnieuw. Ik zou het gewoon lekker loslaten, het komt vanzelf goed.

Deel Deze Pagina