Hier ook voor buiten, maar dan €41. Komt om de 10 weken dus heeeeeel soms als het me erg stoort doe ik beneden zelf nog een keer. Vrijstaand huis, veel grote ramen.
Binnen gebruik ik bierglasreiniger in het water. Daarna droogtrekken en even nadrogen met een doek. En als er maar 1 of 2 ramen hoeven setje doeken van tupperware
De glazenwasser is net klaar hier en er ook niet aan gedacht om te kijken. Mijn ramen zijn zo groot dat ik een trapje nodig heb, dus heen en weer lopen gaat hier al niet lukken.
Emmer met water en een beetje spiritus. Met een spons en trekker schoonmaken. En dan de randjes met een droogdoek van Jemako. Eerder deed ik alle ramen helemaal met beide doeken van Jemako, maar we hebben veel te veel ramen, dus dan is mijn droogdoek al na 3 ramen zeiknat en werkt het niet meer. Of ik moet nog 6 van die doeken aanschaffen, maar da's me te duur Nu gebruik ik die doeken samen alleen nog voor de ramen die te klein zijn voor een trekker (stalraapjes met roedeverdeling) Maar dit werkt echt geweldig.
Ouderwets met een zeem en water met azijn! Droog trekken met siliconen trekker, en eventuele streepjes wegpoetsen met een theedoek. Werkt perfect en streeploos.
Ik gebruik gedestilleerd water, daar zit geen kalk meer in, glasenwassers gebruiken ook speciaal water (osmosewater) daarom krijgen zij het streeploos. Sinds ik dit gebruik zeem ik streeploos.
1x in de zes weken komt hier de glazenwasser de ramen buiten doen voor 22,50 euro. De ramen binnen doet onze hulp wanneer het nodig is (zij komt 1x per twee weken). Mijn moeder is fan van Kärcher voor de ramen.
Doeken van jemako en ik gebruik schoonmaakmiddel van young living met wat extra druppels lemon olie erin. Super mooie streeploze ramen.
Niet te veel water gebruiken en voor je mer uw trekker start kuis je de boordjes (behalve de onderste) al wat droog.
Nou, hier gebruikt de glazenwasser toch echt gewoon water uit de kraan. Ze vragen altijd even een emmertje water als ze beginnen namelijk.
De ramen binnen doe ik overigens zelf (en de dakramen ook buiten). Ik heb tegenwoordig zo'n Kärcher Window Vac voor het droog maken. Er zit ook een spuitfles met erop een sopdoekding (weet niet hoe ik het moet noemen) bij voor het wassen, maar dat doe ik het liefst gewoon nog steeds met een spons en water met drupje dreft en spiritus. Vooral voor de dakramen vind ik de Kärcher ideaal omdat er met een trekker altijd water naar beneden druppelt als je zo'n schuin raam aan het droog trekken bent en bij de kinderen staan een bureau en speelgoedkist (met veel spullen erop) onder het dakraam dus dat is niet handig. En voor de randjes een goede zeem of een hydrofiel doek.
Hahaha het lijkt zo makkelijk. Was het niet dat het raam ruim 2x 2 meter en ik maar 1.60 Vond het al ingewikkeld genoeg op een kruk laat staan in 1 hele beweging