ik doe het meestal wel gewoon hoor. Heb dr ook geen problemen mee gehad tot nu toe (afkloppen). Nu weer een jurkje voor emma via marktplaats laten opsturen. Bedrag was 60 euro. Vandaag binnen gekregen. Vorige week een jurkje 40 euro. Ook gewoon binnen gekregen. Ik kijk meestal wel wat ze nog meer te koop hebben staan en hoe lang ze al actief zijn.
Waar moet het opgehaald worden dan? Idd is er misschien wel iemand die in de buurt woont!!!! Als het Leiden en omstreken is of de Bollenstreek wil ik het wel voor je ophalen en versturen hoor!!
je kan trouwens ook vragen of je het mag ophalen, het adres vragen en dan vervolgens toch laten opsturen. Als ze ja zeggen tegen ophalen is het vaak toch wat betrouwbaarder en heb je een adres in het geval dat.
Als het in de kop van Noord-Holland is, wil ik het wel voor je ophalen. Ik vind het een goed idee! Vind een ZP-er die in de buurt woont!
ik woon in renkum dus wil het ook ophalen als het hier in de buurt is inderdaad vind toch een zp-er betrouwbaarder