Hallo iedereen, Ik ben me echt rot aan het zoeken naar een leuke camping in Frankrijk aan een meer. Heel veel is al vol geboekt natuurlijk, maar ik hoor graag of jullie nog suggesties hebben. Een meer is wel noodzakelijk ivm onze Golden Retriever. En ik wil eigenlijk ook in het meer gaan zwemmen met mijn 6 maanden jonge dochter. Kan dit wel of is dit misschien te koud? groetjes en alvast bedankt!
Hier komen wij net vandaan, wat een pracht camping! Mooi meer, mooi zwembad (binnen en buiten) en veel te doen voor kids
Gironde, vlakbij Lac hourtin: camping la village western, la rotonde. Camping les Ourmes (ken ik alleen van overheen wandelen). Aan Lac Lacanau: Le Tedey Var/Alpes Hautes Provence Verschillende campings aan Lac de sainte Croix. Ik heb hier gestaan op Les Ruisses, La Chanteraine (vond ik niet denderend) en Les Pins. Herault Aan Lac Salagou de municipal. Eenvoudige camping, weet niet wat je eisen zijn aan een camping. Wij vonden het acceptabel. Deze camping lag in Clermont Herault, aan de andere kant van het meer ligt er nog een, die raad ik je af. Limousine streek Campings aan Lac de Vassiviere Jura Clairvaux les Lacs Les Landes Verschillende grote meren Verder kun je nog kijken in de omgeving van Lac de Annecy (warm meer). Lac Du bourget. Lac serre poncon. In de morvan zijn verschillende meren. Veel geweest op een zeer eenvoudige camping aan Lac de Panneciere. Hier zou ik alleen persoonlijk met kinderen van een jaar of 8-9 heen gaan. Daar kunnen ze heerlijk door de bosjes zeulen, hutten bouwen etc. Daar bestond onze hele dag uit vroeger. Ik ben echt bij heel veel meren geweest in Frankrijk, weet niet welke periode je gaat en welke streek je wil. Je kan me pb'en dan zal ik eens in mijn geheugen graven .