Vakantie camping frankrijk?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Roelieboelie, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelieboelie

Roelieboelie Actief lid

27 jun 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik ben me echt rot aan het zoeken naar een leuke camping in Frankrijk aan een meer. Heel veel is al vol geboekt natuurlijk, maar ik hoor graag of jullie nog suggesties hebben. Een meer is wel noodzakelijk ivm onze Golden Retriever.

En ik wil eigenlijk ook in het meer gaan zwemmen met mijn 6 maanden jonge dochter. Kan dit wel of is dit misschien te koud?

groetjes en alvast bedankt!

2. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Alicourts resort in Pierrefitte sur Sauldre

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hier komen wij net vandaan, wat een pracht camping!
    Mooi meer, mooi zwembad (binnen en buiten) en veel te doen voor kids :D

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Gironde, vlakbij Lac hourtin: camping la village western, la rotonde. Camping les Ourmes (ken ik alleen van overheen wandelen).
    Aan Lac Lacanau: Le Tedey

Var/Alpes Hautes Provence
    Verschillende campings aan Lac de sainte Croix. Ik heb hier gestaan op Les Ruisses, La Chanteraine (vond ik niet denderend) en Les Pins.

Herault
    Aan Lac Salagou de municipal. Eenvoudige camping, weet niet wat je eisen zijn aan een camping. Wij vonden het acceptabel. Deze camping lag in Clermont Herault, aan de andere kant van het meer ligt er nog een, die raad ik je af.

Limousine streek
    Campings aan Lac de Vassiviere

Jura
    Clairvaux les Lacs

Les Landes
    Verschillende grote meren

Verder kun je nog kijken in de omgeving van Lac de Annecy (warm meer). Lac Du bourget. Lac serre poncon. In de morvan zijn verschillende meren. Veel geweest op een zeer eenvoudige camping aan Lac de Panneciere. Hier zou ik alleen persoonlijk met kinderen van een jaar of 8-9 heen gaan. Daar kunnen ze heerlijk door de bosjes zeulen, hutten bouwen etc. Daar bestond onze hele dag uit vroeger.

Ik ben echt bij heel veel meren geweest in Frankrijk, weet niet welke periode je gaat en welke streek je wil. Je kan me pb'en dan zal ik eens in mijn geheugen graven ;).

Deel Deze Pagina