Heel veel succes! Je mag pas afrijden als ze denken dat je het kunt, dus laat het de examinator gewoon even zien. Je kunt het!
Snap ik. Maar er zijn er genoeg die de eerste keer niet slagen, buiten dat moet je het ook treffen met de examinator. Ik weet zeker dat ik de tweede keer was geslaagd als ik een andere examinator had gehad.
O balen 😞 Ik ben idd ook de eerste keer gezakt om mijn examinator een l*l was 🙄 Tweede keer wel geslaagd met andere examinator. 2 weken! later. Maar gezakt op milieubewust rijden?? Wat houdt dat in? Niet op tijd schakelen ofzo?
Ah wat jammer! Wel een wat lullige reden vind ik. Zo komt het over, maar ik ben er niet bij geweest natuurlijk. Was het dat alleen? Hopelijk haal je het de volgende keer!
Ik reed de hele snelweg in z'n 4, vergeten de schakelen... wat dat betreft is het natuurlijk niet zuinig/milieu bewust een gegronde reden om mij niet te laten slagen. Maar ik vermoed dat het bij TS wat anders is.
Oh wat jammer! Mijn instructrice zei altijd dat je je 1e examen als proefexamen moet zien. De volgende keer zal het vast beter gaan omdat je dan ook beter weet hoe het gaat en wat er verwacht wordt.
Idd het te laat doorschakelen volgens hun. En dan met een te hoge snelheid. Ik ben het er niet mee eens maarja daar heb je weinig aan. Kan nu pas 6 juni weer afrijden