Tips rompertjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boeketje, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Iedereen bedankt voor alle tips en ervaringen. Ga bij de genoemde winkels kijken.

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    petit bateau zijn de beste, vind ik ook. Maar wel prijzig. Van de Hema vind ik alleen die waar de stretch sticker op zit lekker. Die anderen gaan snel lubberen. En de maten zijn irritant. Hier zit ze nu net tussen 74 en 80 in, maar de rompers van de hema zijn dan te klein in maat 74-80 en nog te groot in 86-92 (of wat is het?). Alleen die stretch zitten dan wel ok.

3. bianca1711

bianca1711 Actief lid

10 dec 2006
    132
    0
    0
    vve medewerker
    hoofddorp
    C&a heeft ook goede rompertjes en volgens mij ook in hele maten

4. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Nog 1 vraagje. Hoeveel rompers hebben jullie in mt 68 en 74? Ik hoop dat ze niet zo snel uit deze maten groeit (vond de vorige maten, 50, 56 en 62, zo snel gaan (een maand per maat ong.))

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb er denk ik stuk of zes in die maat. Ze heeft in deze maten stukken langer gezeten dan in die kleintjes (en ik heg heel gemiddeld kind).

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik heb veel verschillende rompers uitgeprobeerd tot nu toe... maar ik zweer ondertussen bij petit bateau. Misschien een beetje duur, maar je krijgt er wel een goede pasvorm en mooi katoen voor terug. (tip: bij de makro hebben ze ze ook wel eens in de aanbieding & tijdens de vakantie in la france even inslaan bij de supermarché... daar zijn ze een stukje goedkoper dan hier in NL)

7. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Nou petit bateau wordt wel erg goed aangeprezen. Denk dat ik die maar eens ga halen/zoeken. Bij welke winkelketens verkopen ze deze rompers?

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Makro verkoopt ze. Ik koop ze altijd in Frankrijk, of ik laat ze opa & oma meenemen als ze op vakantie gaan. We hebben ze dus vooral met Franse teksten erop ;)

9. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Helaas hebben wij geen makropas (en weet zo snel ook niemand die hem wel heeft). Ze worden toch ook wel bij andere winkelketens verkocht, hoop ik?

10. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Favoriet/hanstextiel, heeft rompers die vrij groot vallen dus daar zou je dan makkelijk nog maat 62/68 van kunnen hebben. Zou gewoon eens een paar rompers overal en nergens vandaan halen dat je kan kijken wat je het best bevalt!

Groetjes Lysanne

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow maar 6 rompers in 1 maat...?
    Ik heb denk ik een stuk of 30-40 rompers per maat. Ik was zowieso maar 1 keer per week (wil wel een volle trommel hebben) en als ze dan een keer haar hele romper onderpoept (gebeurt regelmatig) dan heb ik reserve.
    En dan heb ik nog rompers met korte mouwen, met lange mouwen en zonder mouwtjes en sommige rompers die mooi bij een bepaald pakje passen. Is dit nou zo gek?

12. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Nou Debby ik vind het helemaal niet gek, ik heb er ook zekers een stuk of 20 a 25 in 1 maat, precies omdezelfde rederen wat jij zegt.

13. Tamio

Tamio Niet meer actief

:$ Was jij een wasmachine met alleen maar rompers erin of zo?
    Mijn dochter heeft 8 rompers, maar ik moet zeggen toen ze jonger was had ze er wel iets meer, idd met lange en korte mouwen. Nu heeft ze alleen nog maar hemdmodellen. Maar 30-40 vind ik wel erg veel. Zoveel zitten er toch nooit in de was?

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee ok, ik was ze ook niet altijd, maar veel witte was anders dan rompers en hydrofiel luiers en spuugdoekjes heb ik niet.
    Maar ik heb wel een stuk of 15 vieze rompers per week hoor.
    En 62 had Emma bijvoorbeeld in het najaar nog en toen was korte mouwen nog goed en 68 had ze toen het wat kouder was dus van 62-68 heb ik al 15 met korte mouwen en 15 met lange mouwen. En nu het zelfde met 74-80. Nu nog lange mouwen maar van de zomer zal ze dat ook nog wel hebben gok ik en dan is korte mouwen goed.

En ik heb ook nog een paar rompers die ik speciaal voor bij een bepaald setje heb.

Maar goed ik koop mijn rompers dus vaak op de rommelmarkt, waar ik tussen de 10 en 50 cent per stuk betaal dus ik daarom heb ik er zo veel...

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mijn zoon heeft toen hij nét uit de gewone rompers maar 62/68 van de HEMA groeide, wel nog heel lang in de HEMA stretchrompers in dezelfde maat gepast en ik persoonlijk vind die erg mooi zitten en van goede kwaliteit! Voordeel: ze mogen gewoon op 60 graden gewassen worden en in de droger!

16. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ohw, ik gooi alle lichte was bij elkaar :D Ik scheid naar donker, licht en roodkleuren. En wolwas apart natuurlijk.

17. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Nou dat verschilt nogal, van 6 tot 30-40 stuks. Denk dat ik dan maar begin met 6 en dan kan ik altijd nog bij kopen.
    1 was in de week red ik helaas niet, dus daarvoor hoef ik er niet veel te hebben.

18. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Gebruik altijd zelf voor mijn schatje al 2 rompers per dag smorgens eentje en dan savonds als ze in bad is geweest een.
    Dus vandaar dat je er dan ook meer nodig hebt.

1 was in de week red ik ook niet, ik zet ook voor een paar dingetjes de wasautomaat aan.

Succes

19. Snuggles

Snuggles Nieuw lid

27 jan 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. muis26

muis26 Fanatiek lid

die dingen vink dus echt belachelijk duur!! betaal je 12 euro voor 1 rompertje, en binnen 4 weken groeien ze eruit hihihi

ze zijn wel heel leuk, maar ik heb het er niet voor over!

ik vind de rompertjes van kruidvat ook heel goed!!! en de Zara heeft volgens mij ook wel goeie rompertjes.... :D

Deel Deze Pagina