Als het goed is is, gaan wij eind juli 2 weken naar camping Village Isolino aan het Lago Maggiore. Nu zijn wij hier nog nooit geweest en ook niet in deze omgeving. Nu zijn we wel benieuwd wat leuke uitstapjes zijn in de omgeving. We hebben een zoon van 4 en van 1. We willen sowieso een dagje naar Milaan. Hebben jullie tips?
Verona is idd leuk! Maar denk wat ver weg. Sowieso vond onze dochter al die uitstapjes niks en bleef ze liever op de camping Lekker zwemmen en spelen.
Hier zijn al heel vaak topics over geweest, ik heb ooit een post gemaakt hier met een heel rijtje dingen, ik ben alleen nu de namen van al die dorpjes vergeten. Even de zoekfunctie gebruiken deze bijvoorbeeld: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/tips-voor-lago-maggiore.702051/#post-22834030
Bedankt voor jullie reacties. verona zijn we al geweest en staat voor volgend jaar meivakantie op de planning i.v.m. een concert dat hopelijk dan wel door gaat
Ortho san giulio (weet even niet of je het zo schrijft) doorheen lopen, ijsje eten, met bootje naar eiland Lago Mergozzo dorpje bezoeken en doorheen lopen. Heel helder water in dat meer en leuk speeltuintje (beetje doorlopen) Isola Bella boottocht en in Stresa spelen in de grote strand speeltuin Met de kabelbaan naar boven mottarone geloof ik in Stresa en daar naar alpiland (rodelbaan) Bij Isolino is ook veel te doen Onze kids waren toen 2 en bijna 5