Tips route gardameer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ntje, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Stopplekken om te plassen of even te pauzeren hoef je idd van te voren niet uit te zoeken in Duitsland en Oostenrijk. Die zijn echt wel schoon ja.

Hotels durf ik niet op de gok te doen. Via booking.com zoek ik altijd een leuk hotel uit, het liefst met een familiekamer.

We hebben ook regelmatig een extra nacht overnacht en dan een stukje omgereden als er iets leuks te zien was. Bv onderweg naar Italie door het schwarzwald gereden en overnacht in Triberg. Daar ligt de hoogste waterval van Duitsland. Leuk om naar toe te wandelen en nog best een klim.

Onderweg naar Kroatiƫ zijn we een nacht in Rothenburg ob der Tauber gaan slapen. Dat dorpje zou zo uit de Efteling kunnen zijn weggelopen. Erg leuk.

We zijn een keer onderweg naar Italie 2 nachten in Innsbruck gebleven. Midden in de stad aan de Inn. Daar zijn we de dag dat we er de hele dag waren met de kabelbaan de berg op gegaan. Daar ligt de Alpenzoo.

En een keer op de terugweg een nacht in de Wildschnau gebleven en de Krimml watervallen bezocht.

Vaak heb ik daar nog leukere herinneringen aan dan aan de 2 weken camping hahaha.

Ntje en cowgirl80 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina