Ik zoek een lekker fris geurtje voor mn man voor de zomer. Ikzelf dacht al aan Aqua di Gio, maar die vindt hij meer voor jongere mannen (twintigers, hij is 33). Hij heeft een tijd geleden Aqua di Roma (Laura Biogiotti) gehad, maar die bestaat niet meer. Zoiets wil hij wel weer heel graag. Welke frisse zomergeur hebben jullie mannen?
Ik vind nog steeds de"oude" versie van Jean Paul Gaultier lekker.. Fleur du male. Dat is een wit flesje in de welbekende mannenvorm. Heerlijk!
Issey Miyake of Hermès ' un-jardin-apres-la-mousson'. niet goedkoop maar wel heerlijk. Die laatste kunnen jullie allebei gebruiken.
Ik ben gek van Thierry mugler 'Cologne'. Het is eigenlijk voor mannen en vrouwen, maar staat altijd bij de mannen. Het is peperduur, maar zo lekker.... Mugler Cologne eau de toilette spray 100 ml - Mugler Cologne - Thierry Mugler - Parfum heren | Parfumania Als je een fris luchtje zoekt is dit echt een hele goede. Je moet er maar is aan snuffelen bij de Douglas ofzo.
Chanel Allure Homme Sport! (wel de Sport dus, niet gewone Allure, die is juist zwaar) Of Hugo van Hugo Boss.
Ultraviolet van Paco Rabanne mmmmmmm heerlijk! Jean Paul Gaultier mmmmmm g... hahaha ik weet ook al welk geurtje ik voor vaderdag ga komen!
Mijn vriend is helemaal weg van versace eau fraiche, dat is echt een frisse zomer geur. Die van hem is alweer op dus 3x raden wat hij voor vaderdag krijgt