Volgend weekend gaan mijn man en ik een nachtje weg naar Roermond. Nu willen we daar ‘s avonds ook ergens lekker uit eten. Heeft er iemand tips voor een goed restaurant? Het liefst in of dichtbij het centrum en een plek waar je gezellig kunt zitten. Verder hebben we eigenlijk niet zoveel eisen
One is een restaurant met een michelinster. Daar heb je een dikke beurs voor nodig. Ik ga zelf wel eens bij het roerpotje eten. Www.roerpotje.nl Of bij Toff https://toffroermond.nl/ Er liggen verschillende lekkere griekse en sushirestaurants. Welke keuken hou je van?
Mr Sammi ! Erg lekker. Verder Da Mauro mochten jullie van Italiaans (geen pizza e.d.) houden. Bubbles en bites vinden wij ook altijd super Voor div kleine keuzegerechtjes is Het Roerpotje zeker een aanrader.
Thnx voor de tips! Ik ga de restaurants eens googelen Echt een sterren restaurant is niet de bedoeling trouwens. We willen gewoon een avondje gezellig eten voor een normale prijs. En qua keuken betreft: wij zijn erg makkelijke eters en lusten eigenlijk alles. Dus ook daar niet echt een voorkeur.
Wij zijn recent in Roermond geweest en hebben echt heerlijk gegeten bij Mr sammi. We hadden eigenlijk gereserveerd bij bubbles & bites maar dat kon ivm sluiting en Corona niet door gaan. Dat zag er ook echt leuk uit! Wij vonden mr sammi wel een beetje buiten het stadscentrum vallen maar de locatie was prima te lopen. Alvast veel plezier in Roermond!