op RVS inderdaad altijd een laagje olie doen na het schoonmaken, dan koekt nieuw vuil minder goed aan. wij gebruikten altijd olijfolie op ons fornuis, werkt prima, ook om oude vlekken/krassen te camoufleren..
ik spuit hem in met wd40 en wrijf hem schoon met een keukenrol ziet er altijd glimmend uit en geen vingers erop te zien (kreeg de tip van bij een friettent)
Iemand tips voor strepen verkleuring? Ik heb het eens schoon gemaakt en nu strepen vast erop die gaan niet weg met olie. ..... Help :-D
Groene zeep? ik heb het ingesmeerd en heel even laten zitten toen schoongemaakt en er kwam me toch nog een rommel af.. helpt echt!!
Hier dasty en als hij helemaal schoon is, de kap insmeren met olijfolie. Daarna hoef ik m weken niet te poetsen en blinkt ie als een spiegeltje
Het is super simpel. Je lost een vaatwastablet op in heet water en daar maak je het mee schoon. Zo heb ik de mijne laatst ook gedaan. Stelt dan niets voor en kost ook niets. Succes!
ik heb hier vochtige schoonmaakdoekjes w5 citroengeur van de liddl. Wel even beetje boenen maar werkt perfect
De ontvettende Dasty. Anders gewoon Dreft, werkt ook. Daarna spuit ik hem in met RVS spray van de Action, dan glimt hij weken.