Slapende linkerarm

Discussie in 'De lounge' gestart door MissyC, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Sinds dinsdagavond heb ik veel last van mijn linkerarm. Heb het gevoel alsof hij 'slaapt', zeg maar. Gisteren enorm veel last en ik kon ook niet veel kracht zetten. Vannacht een paar keer wakker geweest van dit rare gevoel. En vandaag nog precies hetzelfde. Het begint bij de elleboog en trekt door naar mijn hand.

Zou er een zenuwknelling zijn o.i.d? En zouden jullie hiermee naar de HA gaan? Ik twijfel nl een beetje.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zou kunnen dat er inderdaad een zenuw klem zit in je nek..
    Even de fysio bellen, misschien hoef je maar 1 x je nek recht te laten zetten om het probleem op te lossen! Succes!

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dit. Klinkt als een zenuw klem in je nek/schouder. Even bellen met de dok.

4. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Trekt het door naar je ring en middelvinger? Heb je er nachts pijn aan?
    Klinkt als carpaal tunnel syndroom je kunt nachts eventueel gaan slapen met een skeeler polsbeschermer.

5. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38

Nee, voornamelijk naar mijn pink.

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik zou naar de HA gaan. Mijn schoonzusje had hetzelfde, maar dan in haar linkerbeen. Uiteindelijk kon ze haar linkervoet niet meer optrekken. Nu 6 maanden later, en haar linkervoet zal ze nooit meer volledig kunnen optrekken. (tenen naar de neus, zeg maar).

Het kan dus langdurige schade opleveren.

7. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Oh, wat erg! Ik ga morgen gelijk na de HA. Heb af en toe ook dat het doortrekt naar mijn linkerbeen inderdaad. Brrr, dat wordt slecht slapen.

Pijnstillers helpen hiervoor vast niet?

8. ShampooL

Nee, want het heeft waarschijnlijk te maken met zenuwen, bloedvat(en) of spieren die worden afgekneld. Daardoor krijg je het slapende gevoel in je arm. Er is te weinig bloed, o.i.d..

Dus.. afspraak maken :)

succes morgen!

9. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Zojuist de bijsluiter van mijn anticonceptie gelezen. Deze slik ik nu dikke 2 week. Maar bij het optreden van een doof gevoel aan een kant van het lichaam moet je acuut stoppen. Ga morgen gelijk na de HA.

10. ShampooL

Oei! Heb je al een afspraak gemaakt?
    succes vandaag!

11. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Heb hem gisteravond gelijk laten liggen. Vandaag even langs de praktijk geweest. En werd net gebeld door de HA. Hij vond het vreemde klachten voor de pil en ik moet maandag even langs komen. Wel zijn de klachten nu bijna weg. Hij vertrouwde het alleen niet zo.

12. ShampooL

Gelukkig dat de klachten minder zijn!
    Ik zou toch langs de HA gaan hoor :)

Sterkte!

Deel Deze Pagina