Weer een voedselvraagje. Vanavond eten we tortilla's en ik hou plakken over. Hoe bewaar ik dat? Kan ik dat invriezen of word dat weer zompig met ontdooien? Als ik het niet kan invriezen hoelang kan ik het dan nog bewaren?
gewoon van die kant en klare wraps? Die kun je volgens mij 2 dagen in de koelkast bewaren (staat wel op het pak). Je kunt ze ook lekker koud eten met roomkaas en komkommer/zalm/etc.
In de koelkast...of je maakt de wraps,vult ze met vlees etc en vriest ze in maar ongevuld 2 dagen in de koelkast.Zijn inderdaad ook lekker koud ipv brood.Of plak kaas erop,dubbel vouwen en de oven in.
Gewone tortilla vellen zonder vulling kan je gewoon invriezen.. Heb je ook vulling over, vries beide dan los van elkaar in...
Wraps die ik over heb besmeer ik met kruidenkaas zalm eroverheen bieslook strak oprollen dmv huishoudfolie. Dan de vriezer in en als er visite kOmt haal ik m eruit snij deze als ie nog bevroren is dan heb je mooie plakjes en binnen 20 min a een half uurtje Ontdooit dus ook voor de onverwachte visite lekker makkelijk!
ik gooi ze altijd in de vriezer! en als ik ze nodig heb haal ik er 2 uit... de rest laat ik dan in de vriezer zitten. werkt prima
Was erg lekker trouwens. We hebben nog net niet onze vingers erbij opgegeten haha. Er zijn maar twee plakken in de vriezer gegaan.