Ik ben wel best veel met kleertjes bezig, nog meer bij m'n meissie als voor mezelf, dus ben wel benieuwd! Ik zet er straks die van mezelf op. Wie wil eerst?
ja zie je en hier komt het hele verhaal bij elkaar, om er in te komen moet je je insmeren met talkpoeder dus douchen na de sex en schaamhaar doet verdomde zeer tussen de rits!
Kom ik aan met m'n zedelijke kleertjes. Mijn hemelsblauwe jurkje met hartjes ♥ en mijn favo jeans (skinny van Only), hij zit zooo lekker!
Mijn favoriete kledingstuk is mijn hoofddoek <3. Zal jullie een plaatje besparen, van de manier waarop ik hem draag.
Haha, ik zelf persoonlijk ook. Maar ik draag hem erg lang, met een jurk/rok eronder.. Dus ik denk niet dat dit voor andere onder de noemer 'mooi' valt.
Uiteraard kippiekip! Als er iemand lak heeft aan wat een ander van me vind, ben ik het wel hehe. Ik ga wel even zoeken naar een geschikt plaatje, heb niet echt een foto ermee van mezelf.
Dit ben ik overigens niet, verwijder de foto zo wel weer. Want ken degene die erop staat niet, ookal is ze niet herkenbaar.
Hahaha, begrijp wel dat je het zo ziet. Het zijn 2 losse delen, een hoofddoek en een rok of jurk eronder. Gezicht en de handen zijn goed vrij.. Dus niet echt een burka, want dat is in jan 2013 (zover ik weet) niet meer toegestaan in Nederland.
Ik moet eerlijk zeggen mijn ding is het niet. ( om het aan te trekken dan he ) Maar ik vind iemand er zo niet per definitie lelijk gekleed bij lopen.
ik zelf heb trouwens niet echt een favoriete kledingstuk, mijn man daarintegen wel, die draagt dit graag http://mooieplaatjessworld.punt.nl/upload/NooiteenscheetlateninSM-kostuum1.jpg
Hahaha niet zo voorzichtig dames, begrijp heel goed dat dit niet jullie ding is.. Voelt heel goed voor mij, maar begrijp goed als dit voor andere niet zo is. Vind het wel belangrijk, juist omdat ik zo gekleed ben, dat ik altijd schoon ben qua vlekken, en mn schoenen en tas netjes matchen haha.
Ja ik wil niemand kwetsen haha Maar zoals ik al zei ik vind iemand die dat draagt niet per definitie lelijk. Ik vind lelijk zijn zoveel meer als alleen kleding
No worries haha als je wist wat ik op straat allemaal te horen krijg... Zie jullie niet zo snel dingen schreeuwen op het forum naar me als Ga terug naar je eigen land, vuile terrorist. Pieperdepieperdepier moslim pieeepppppp Haha ach ja.. Maar dames kom op, favoriete kledingstukken plaatsen!