Ik zag een moeder met dochter maar durfde niet te vragen en nu spijt... Lieve konijntjes, hertjes etc stonden er in het klein op. Een soort sweat stof met touwtje meen ik.. Misschien vorige collectie? Ik heb op zalando, kleertjes, scotch gezicht maar niet gevonden.. iemand een idee? Meisje droeg denk ik 116 ofzo
H&m misschien? Ze hebben daar ook van alles met dieren erop? Kon t niet vinden op de site, wel deze: Tricot jurk met dessin | Beige/WWF | Kinderen | H&M NL Maar misschien al uitverkocht of in de winkel verkrijgbaar? Ben nu wel nieuwsgierig!
Ik kocht van de week deze en lijkt een beetje op wat je beschrijft? Forest animals dress | someone kids
Nee het jurkje is uit de najaarscollectie (hun site klopt niet). Het is ook wel dikke stof dus zou 'm in de zomer in ieder geval niet aantrekken. Dan zal 'ie in januari vast wel in de sale komen!
SOMEONE - Jurk Redhood oudroze En nog een adresje. â Someone online kopen? â kinderkleding van Someone Kids â pimpyourkids.com
Ik heb twee opties neergezet, volgens mij was bij nr 2 alle maten nog beschikbaar. Anders moet je zelf even googlen.