Nee voor zover ik weet niet. Wij hebben 'm online besteld. Maar ze doen er beide nog steeds heel veel mee (en de oudste is al 5). Echt een aanrader! Zo'n zitzak is ook leuk ja! Die wordt hier voor vanalles en nog wat tevoorschijn gehaald (relaxen, stoeien, springen, etc).
Denk je serieus dat je dochter van 2 snapt dat ze minder krijgt als haar broer? Dan pak je wat sokken, ondergoed, wat dan ook in voor erbij. Ze zien de waarde van spullen toch niet in ze tellen eerder de cadeautjes.
En ja. Onze dochter is niet op haar achterste gevallen en zeer wijs voor haar leeftijd. Zij heeft zeker door dat zij eerder klaar is met uitpakken als haar broer. En ook al heeft ze het niet door, hier krijgen ze beide evenveel. Al is het maar voor ons zelf een goed gevoel te krijgen. Ik krijg dit niet over mijn hart dat de een meer of minder krijgt dan de ander.
zitzak is hier een groot succes! wordt gebruikt om op te relaxen, tv te kijken, erop springen, is een poppenbed & ook wij zitten/liggen er wel op te lezen. Vind je dochter knutselen dan misschien leuk? kleien, knippen/plakken etc.
Ik heb tot nu toe nog maar drie cadeaus voor onze dochter. Dora blokken van Mega Bloks. Disney paraplu Sint, piet en paard van Little People. Wij hebben voor onze zoon nu ongeveer 75 uitgegeven. Dus aan dat bedrag moet je ongeveer denken. Wellicht ben ik verwarrend gewees over de Fatboy maar deze zoek ik tweedehands. Nieuw is veel te duur!
Knutselen vindt ze geweldig! Daar ga ik ook eens naar kijken. Had vorige week al kleurtjes in handen maar toch weer teruggelegd.
Bij de Hema hebben ze van die stempels met dopjes er op. Vindt mijn dochtertje geweldig! En, als het een stoere dame is, hamertje tik misschien? Je ziet momenteel in de winkels ook van die staafjes en magneetballetjes, kan je hele bouwwerken meemaken. Dat vinden ze hier ook leuk. Of speelgoed voor in bad? Bij de Zeeman hebben ze leuke sets met dingen die je aan de muur kan doen met een zuignap. 't Kost niks, maar 't is geen flutspul
spelletjes staan hier op het lijstje van onze dochter bambino loco knappe koppen kwartet de stempeltjes van de hema zijn een enorm succes hier, en foam stickers
Vind het ook een lastige leeftijd. Mijn meisje is 2, 5 en voor het ene net te oud voor t andere net te jong. Ze krijgt bijvoorbeeld wel iets van my little pony en fur real friends. En iets van een keukentje? Vind mijn dochter ook erg leuk!
Knappe koppen is hier ook favoriet! Zelf de 2 oudsten doen het nog graag. Gaan ze met hun vriendinnetjes boven zitten en dan hoor je een gelach!
Bedoelen jullie knappe koppen het bordspel. Die vind ik namelijk alleen via Google. Wat is dat precies?