Tips slaapkamer indeling

Discussie in 'De lounge' gestart door julia80, 2 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier net zo, ze slapen allemaal een verdieping boven ons. De jongste heeft heel lang bij ons op de kamer gelegen, de overgang naar eigen kamer ging best makkelijk. Ze kruipt overigens elke nacht bij ons in bed, ze loopt gewoon zelf de trap af naar beneden.

2. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik zou de jongste voor nu nog op jullie kamer laten slapen. Als hij snachts niet meer zo vaak wakker wordt kan hij dan naar zijn eigen kamer (nr 5). Ik zou persoonlijk van kamer 3 of 4 de werkkamer maken. Niks zo storend als een rommelige tuin van de buren om op uit te kijken tijdens je werk, ik zou daar zelf heel onrustig van worden.

3. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Nogmaals bedankt voor alle reacties! Echt superleuk om te zien dat iedereen zo meedenkt Ik heb doorjullie meningen voor mezelf toch een aantal conclusies getrokken
    1. Dochter krijgt de kamer met de wastafel
    2. Het is niet zo erg als de jongste wat verder weg ligt want we kunnen een deur open laten of een babyfoon plaatsen. Daar hebben jullie reacties toch wel erg bij geholpen
    3. Ik wil zelf tijdens mijn werk,aangezien ik thuiswerk en ook inspiratie moet kunnen opdoen, niet op een ongezellige plek uitkijken dus 5 Valt voor mij echt af als werkkamer ( en voor een peuter vind ik dat uitzicht niet erg).
    4. Ik hoor meerdere keren terugkomen dat het niet handig is als de was en bergkamer naast de kamer van zoon zit. Ik heb hier nog wel een poos over na zitten denken. Daar zit natuurlijk wel een goed punt in. Ik denk Vooralsnog dat dat niet zo groot probleem is aangezien ik eigenlijk bijna nooit was na 8 uur. Daarbij houdt hij wel van zijn rust wat betreft afstand tot broers en zus dus ik denk dat het voor hem heel fijn is als hij iets verder weg van de rest ligt.. misschien dat het minder handig wordt als hij iets ouder wordt maar hij wil toch geen behang op zijn kamer en dan is ruilen met de werkkamer vrij makkelijk gedaan en ik vind het ook niet erg om na een paar jaar weer te gaan schilderen.

Ik denk dat we er dus wel uit zijn!

1. Master
    2. 2013
    3. 2018
    4. Werk
    5. 2021
    6. 2015

We gaan komende nacht alle matrassen even naar het huis brengen en daar een nachtje het uitproberen zo

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier staat de wasmachine op de bovenste verdieping bij de kinderen en hier hebben ze eigenlijk ook nooit last van. Ik was zelf ook nooit meer in de avond, hooguit dat dochter van 15 een nood wasje draait.

Succes vanavond met proefdraaien!

julia80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina