Vanaf hoeveel graden doen jullie je winterjas aan? Ik vond het gisteren al best koud maar ik zie iedereen hier nog met zomerjassen lopen..
ik heb hem eergisteren aangedaan, lekker hoor . En als het ineens wel warmer is, heb ik nog wel een vest hangen ofzo. Hoewel de zomerjas ook nog aan de kapstok hangt. Het knusse van m'n winterjas is heerlijk- en dat vinden m'n meiden ook hihi.
vind dat altijd zon rare vraag eerlijk gezegd. ik heb daar geen temperatuur voor nodig, gewoon als ik het koud heb. dat kan met 15 graden zijn maar ook met 10 of kouder. ligt ook aan de wind, of de zon schijnt. je hebt toch niks met een ander te maken? dus wanneer jij denkt dat je hem nodig hebt
Ik vind t ook moeilijk, miss hier vandaag voor t eerst bij de kindjes maar als t nog kam gewoon zomerjasje met bodywarmer, vind t zo zonde om als je nu gelijk al je winterjas draagt dan is ie niet meer warm voor je gevoel als t echt koud word, heb ik t idee dan haha
plus daarbij heb ik verschillende winterjassen. nette die zijn wat dunner meer zon mantel idee, maar ook een dik sneeuwjack van gaastra dus ook daar zit verschil in
Ik vind een winterjas alleen weer zo dik direct.Hier nu een fleece vest met zomerjas er nog overheen. Komende dagen wordt het gewoon weer 15 graden.
Haha ja dat heb ik ook, gisteren had ik het best koud maar ik voel me altijd zo voor schut lopen als ik de enigste in het centrum ben met een winterjas aan en iedereen om mij heen loopt nog met een zomerjas
Kwam er net een aantal op de fiets tegen die verscholen zaten in hun winterjas, pfffff mij te warm nog...ik doe m'n winterjas aan als ik het koud heb, hoeveel graden het dan is doet er niet toe
Ja inderdaad. De een loopt te blauwbekken bij 16 graden en een ander loopt met 10 graden nog rond in een dun jasje en heeft nergens last van.
Tja, als ik het koud heb, dus kan 's ochtends dus een winterjas zijn en 's middags een zomerjas. Vind het voor de kinderen lastiger, om half 9 is het soms best koud, maar 's middag om half 2 bij het buiten spelen is het dan echt te warm voor een dikke winterjas.
Ik draag hem al een week. Alleen dit weekend heb ik hem laten hangen omdat het toen opeens best weer warm was.
Scheelt mij typen Zelfs met 5 graden heb ik nog wel eens mijn tussenjas (met sjaal) aan. Voor die 10 stappen naar de auto wanneer ik naar mijn werk ga heb ik echt geen winterjas nodig, bloedheet in de auto