Waarschijnlijk is het al een miljoen keer gevraagd, maar ik vind het zo niet terug. Dochter is 6 mnd.. Rolt en draait en doet, vind de spijlen al machtig interessant... Tijd om hem een stukje te verlagen? Ze is erg gehecht aan wang tegen wang knuffelen als ze niet kan slapen, en dat wordt dan nogal lastig Safety first.. Wat vinden jullie?
Ik zou gaan voor verlagen, beter nu omlaag dan dat ze zelf door heeft hoe ze erop kan klimmen. En dan n andere oplossing bedenken voor t wang tegen wang
Ja ik zou het wel doen. Zelf dacht ik rond die tijd dat het nog wel kon tot mijn kleine uit bed viel Bij een volgende zou ik 'm echt eerder naar beneden doen!
Onze dochter was 6maanden en een week toen ze ineens rechtop tegen de spijlen van de box stond! Terwijl ze daarvoor nog nooit een beweging had gemaakt om zich op te trekken! Dus we hadde geen enkele waarschuwing of signaal gezien dat ze het ging doen. Meteen is alles naar beneden gegaan. Daarna duurde het twee weken voordat ze het echt frequent ging doen. Maar beter voorkomen dan genezen!
Maar die dingen zijn best stevig hoor dus als je echt wang tegen wang wilt knuffelen gewoon erbij gaan liggen!