Goedemiddag deze zonnige dag De titel zegt het al. Wie heeft er 1 voor onder en of boven? Bevalt het en welk merk. Groetjes Paula
Ha Paula ik had zo'n leifheit stok. Ik ving het echter niet zo handig, omdat je je kracht slecht over kunt brengen. Het lijkt meer op aaien dan op wassen, maar helaas is dat de enige optie wanneer er geen ramenlapper is.
Ik zat er ook aan te denken. Buren hebben hier een stok waar je stromend water op zet met een soort bezem erop. Het water komt er met grote kracht uit. Weet alleen het merk niet.
Wij hebben er wel 1 maar het werkt niet, je kunt zo hoog niet goed kracht zetten. Wij gebruiken hem daarom ook niet meer, mijn man gaat 2 keer per jaar de ladder op om de ramen te wassen.
Ik gebruik die van leifheit. Ik vind m redelijk hoor. Gewoon paar keer goed soppen en zo goed mogelijk droog trekken. Ook houtwerk mee soppen. Soms wat strepen omdat droogtrekken niet helemaal top lukt vanwege kracht maar ach beter dan niks en schoon word het wel!
Bedankt dames voor de antwoorden. Dan manlief maar weer de ladder op voor boven. Voor beneden zou ik graag iets willen waardoor ik niet meer op een keukentrapje moet klimmen. Karcher heeft een mooi systeem maar wel prijzig
Is er geen glazenwasser in de buurt die jouw bovenramen een aantal keer per jaar kan komen doen? Ik vind het ideaal
Als je een glazenwasser in je buurt ziet, kun je hem het beste gewoon even aanschieten en vragen wat hij vraagt en of hij het wil doen. Zo ben ik tot nu toe elke keer aan de glazenwasser gekomen.
Voor boven wil mijn man wel Maar ik wil graag beneden niet meer op een trapje (valangst) zie geen diepte dus vind het vreselijk