moet eerlijk zeggen dat ik er pas nu (ruim 1,5) een beetje van af aan het stappen ben. Ik droogde haar tot voor kort nog altijd na met een een hydrofiel. Het droogt zo heerlijk de moeilijke plekjes af.
we gebruikten altijd een omslagdoek met hydrofiele doeken. nu hebben we sinds een paar maanden een omslaghanddoek van de ikea, ideaal. er zit een capuchon op die zet je bij de kleine op zijn hoofdje en dan zitten er twee hele grote flappen aan die je om de kleine heen slaat. de kleine staat vervolgens op zijn commode en afdrogen maar, omdat de doek van badstof is is hij vaak al voor een groot gedeelte droog als ik bij de commode aangekomen ben. onze boef is 17 maanden! joyce
Hier precies t zelfde als joyce. Heerlijke dingen zijn dat van de Ikea! En ze vind m ook erg leuk (groene met oren)
Ik heb ze laatst ook opgeborgen, omdat ik er al een tijdje weinig mee deed. Hier ook gewoon een babybadcape die we om haar heen slaan na het douchen of bad en vervolgens haar daar verder mee afdrogen. Mijn dochter is 18 maanden.
Hier ook nog steeds, in combi met een gewone handdoek.. We brengen hem in een grote badhanddoek naar zijn kamertje toe. Lekker afgedekt, en al half droog. En dan nog even goed nadrogen met die hydrofiele luiers.
Tja ik ben er eigenlijk niet zo enthousiast over. Ik vind ze vaak een beetje naar aanvoelen, ook nat. Ik gebruik ze wel hoor, voor de plooitjes is het wel handig maar zodra het kindje iets ouder is stap ik het liefst over op badcapes.
ik leg altijd een "normale" handdoek op het aankleedkussen en om haar af te drogen gebruik ik een hydrofiele luier. Ik vind ze onwijs goed drogen dus ik denk dat ik ze nog wel een tijdje ga gebruiken. Ik denk dat je ermee stopt als je merkt dat het kindje te groot wordt en de doek te klein, de doek de hoeveelheid niet meer aankan dus. (snap je het nog )
Hier nog steeds hoor. Ik pak haar ermee uit bad en dan leg ik haar in de badcape, daarna droog ik haar af met de hydrofiele luier. Lijkt mij het zachtst voor haar toch al gevoelige huidje.
Ook nog steeds. Soms in combinatie met een gewone handdoek. Ik heb het aankleedkussen in de badkamer liggen en omdat Elian nu een flinke vent aan het worden is, leg ik vaak 1 hydrofiel op het aankleedkussen en gebruik ik er nog één om hem af te drogen. Heb er een stuk of wat dus kan er makkelijk twee tegelijk gebruiken. En IKEA is ze hier nu ook eindelijk gaan verkopen dus ik hoef ze niet meer te importeren vanuit NL, woepie!
Ik heb ze heel lang gebruikt, maar ook wel eens om over haar heen te leggen. Of als spuugdoek. Mijn dochter was nogal een spuugerd, dus het is ideaal om over mijn trui heen te leggen bij het omhoog houden. hihi.