tips stoten scheenbeen, pijn bult blauw

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

    Minny Fanatiek lid

    26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik struikelde vanavond op de trap en stootte daarbij hard mijn scheenbeen. Deed erg pijn en nog is het gevoelig en kan ik er niet op lopen. Heb nu een bult erop en blauwe plek. Heeft een natte doek nog zin? Of andere tips?
     
  2. evi83

    evi83 Fanatiek lid

    10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je er wel op staan? Zou bijna denken dat je wat gebroken hebt, ookal lijkt me dat onwaarschijnlijk.
    Natte doek zal niet veel zin meer hebben, maar is misschien wel lekker.
    Pootje omhoog en zo naar bed en dan morgen verder zien?
     
  3. evi83

    evi83 Fanatiek lid

    10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn berichtje komt wel erg dramatisch over zie ik, hahaha!
    Als je wat gebroken had had je dat wel gemerkt denk ik hoor ;)
     
  4. lin80

    lin80 Fanatiek lid

    7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Koelen kan iig geen kwaad en verlicht de pijn vaak ook iets. Verder kun je er niet veel aan doen. Een blauwe plek is eigenlijk niks anders dan een gesprongen bloedvaatje en doordat dat onder de huid drukt doet dat pijn.
     
  5. Minny

    Minny Fanatiek lid

    26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb net een stukje gelopen, maar het is erg pijnlijk. Heb er toch maar een natte doek op gelegd. Zelfs de lichtste aanraking doet zeer. Kan mijn tenen en voet wel bewegen zonder pijn. Volgens mijn man is het morgen over, maar het zou mij verbazen.
     
  6. Minny

    Minny Fanatiek lid

    26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Het is inderdaad ook blauw en een bult erop.
     
  7. Helise

    Helise Fanatiek lid

    4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Koelen, pijnstiller nemen als het echt zo'n zeer doet, je been omhoog en dan lekker gaan slapen.
     
  8. Minny

    Minny Fanatiek lid

    26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Heb ik Helise.
     
  9. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.388
    1.795
    113
    Ik ben een keer met paardrijden tegen een hek aangereden wat openwaaide nèt toen ik langs reed. Echt tegen de open kant aan zegmaar, dus een zeer pijnlijk frontaaltje:( Mijn scheenbeen werd gelukkig nog beschermd door een leren rijlaars, maar evengoed had ik een gigantische bloeduitstorting en een flinke bult en heel veel pijn, net als jij. Wat mij erg goed geholpen heeft is Arniflor van VSM. Dit is speciaal voor kneuzingen en blauwe plekken, zolang de huid maar intact is. Het gaf al redelijk snel verlichting en je blauwe plek en bult trekt ook veel eerder weg..

    Sterkte ermee, ik weet wat je voelt. En daar hoef je niet kleinzerig voor te zijn, het is gewoon flink gekneusd en dat doet gewoon pijn..
     
  10. marlies85

    marlies85 Niet meer actief

    Op je schenen doet het al snel behoorlijk zeer, maar bij veel pijn kun je paracetamol pakken.
     
  11. Gijsje

    Gijsje Fanatiek lid

    29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Auw ik wilde eens over een bankje springen en klap mijn scheenbeen tegen de rand.Scheenbeen is sowieso snel pijnlijk,ik heb maanden een bult erop gehad.
    Ik zou het wel nog koelen alleen al om de pijn te verlichten en eventueel paracetamol.En als je echt veel last blijft houden de huisarts even bellen,kijken wat die zegt.
     
  12. sepherine

    sepherine Niet meer actief

    Ooh dat heb ik echt continu , ben nogal lomp , stoot men schenen , knieen continu en blijv continu achter het traphekje hangen

    Bulten , blauw , pijn ,..... kan heeel veel pijn doen , koelen been omhoog en wachten tot het overgaar
     
  13. Minny

    Minny Fanatiek lid

    26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Mijn man had toch gelijk dat het vandaag al een stuk beter zou gaan. Kan er weer gewoon op lopen en het doet alleen pijn als ik er aan zit. Nog wel een dikke bult erop.

    Bedankt voor jullie reacties:D
     

Deel Deze Pagina