Misschien een wat rare onduidelijke titel, maar mijn dochter zit de hele dag aan haar onderbroekje te trekken. Elke 3 seconden ongeveer zit ze deze weer goed te doen en ik heb geen idee hoe dat komt. Zelf weet ze het ook niet, behalve dat het niet lekker zit... Ik heb nieuwe onderbroeken voor haar gekocht, een grotere maat en een ander model maar bij beide blijft ze het doen. Ook een grotere maat broek maakt geen verschil voor zover ik kan zien. Het zit gewoon niet lekker. Als ze het af en toe eens doet, prima dat hebben we allemaal wel eens volgens mij maar zo erg? Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik benoem het wel elke keer als ik het zie, maar dat heeft tnt weinig zin. Ben heel benieuwd naar tips
Naadloos ondergoed geprobeerd? Je hebt uitgesloten dat er iets aan de hand is? Wormpjes of een schimmeltje ofzo? Wel een vervelende ongewenste gewoonte.
Hier wil dochter alleen ‘gladde’ onderbroeken, zonder van die kartelige randjes. Heb je ook boxers geprobeerd?
Doet ze het minder met broeken met een touwtje? Misschien kan ze daar aan frunniken? Als het niet aan de pasvorm vd onderbroek zou liggen dan
Vanavond gaf ze aan dat het komt omdat de onderbroek steeds tussen haar billen gaat zitten en dat dat niet fijn zit. Dus zal morgen eens de stad in gaan en kijken voor boxershortjes, wie weet helpt dat. @MrsBucket hoe kan dat helpen? Kan het dan minder schuiven ofzo?
Dan zitten de naden aan de buitenkant. Maar als het tussen haar billen gaat, lijken boxers de oplossing.
Hier ook boxers, anders blijft ze hier ook plukken. Hopelijk is dat bij jouw dochter ook de oplossing.
Hier maatje 134 onderbroeken van de zeeman de simpelste die je kan vinden. Hier die witte met een klein strikje aan de voorkant. 3 voor 2,99 geloof ik. Ze is zelf maat 116 maar heeft van die fijne ronde billen waar ook alles tussen duikt. Vonden maat 128 al bizar, maar t stopte pas met 134. Boxershorts kan ze niet hebben ivm fors gebouwde bovenbenen, daar zijn de kindermaten niet bepaald op gebouwd.
Nu een paar dagen de boxers aan van de Hema. Minder gepluk en zegt zelf dat het lekkerder zit. Vandaag toevallig weer een andere onderbroek aan maar zie haar tnt nog niet plukken. Dus weet eigenlijk niet of het nu echt aan de onderbroek ligt of misschien iets anders. Maar als het lekkerder zit scheelt dat natuurlijk zowieso al