Ik las vanavond in de Wij jonge ouders dat er weer een nieuw boek in de reeks .... vertel eens is gekomen. Ik heb toen het boek Mam, vertel eens aan mijn moeder cadeau gedaan. Het nieuwe boek heet "mam en pap vertellen over jou". Hierin stelt je kind je als het ware vragen over de belangrijkste gebeurtenissen in zijn/haar leven, die je dan moet invullen. Het lijkt me super om dit bij te houden en dan cadeau te doen aan Louise als ze bijvoorbeeld op zichzelf gaat wonen. Deze boekentip wilde ik even met jullie delen Het boek is van Elma van Vliet, uitgeverij Het Spectrum en kost 19,95 Liefs Manuela
leuk! ik heb dat boek 'pap vertel eens'voor Jeroen gekocht. daar staan een hoop vragen in joh. Maar dat boek wat jij noemt lijkt me ook leuk Ik bel je snel :d we hebben zoveel bij te kletsen Kussie
Ja hier ook alle boeken al aanwezig, ikzelf heb er 1 voor mn verjaardag terug gekregen van mn moeder.. echt n onvergetelijke herinnering. Deze die jij op noemt lijkt me ook wel wat!
Dat mam vertel eens - boek heb ik ook aan mijn moeder gegeven...vorig jaar. Toen is ze druk begonnen met invullen, maar de laatste dingetjes moeten nog steeds, zal haar er weer eens aan helpen herinneren. Leuk dat er nu nog zo'n soort boek is, wist ik nog niet.
Heb de beide oma's het Oma, vertel eens... gegeven, maar dit lijkt me inderdaad ook wel leuk. Heb al zo'n standaard baby-dagboek, dus ga wel eerst kijken hoe groot de verschillen zijn. Ik beleef zelf al veel plezier aan het doorlezen van de oma-boeken!
Ik heb mijn moeder ook het boek....Oma vertel eens gegeven. Mss dat ik ook eens voor dat ander boek moe gaan kijken....dank je voor de tip.
Ik heb het ook aan mijn ouders gegeven vorig jaar kerst. Deze lijkt me ook erg leuk, gaan we zeker op het verlanglijstje zetten (als ik hem kan laten liggen als ik hem in de winkel zie haha). Bedankt voor de tip.