Normaal gesproken maken mijn moeder en ik altijd zelf een heeeeerlijk kerstbrood, maar door omstandigheden (verbouwing keuken bij mijn ouders en wij hebben een mini-oventje) zit dit er dit jaar helaas niet in.... Wij houden absoluut NIET van gekonfijte vruchtjes en sucade. Dit mag er dan ook niet in zitten. Maar we houden wel van lekker veel krenten/rozijntjes en vooral spijs!! Wie weet waar het allerlekkerste kerstbrood te koop is, die ons eigen brood een beetje benadert? Zelfgebakken is natuurlijk altijd het lekkerst, maar dat zit er gewoon niet in....
ja dan zou ik idd bij de bakker halen, wij hebben er nu 1 van de ah, die is wel goed, maar vers van de bakker is het aller lekkerst (maar nie goedkoop)
Bij ons... Misschien wel een heel stuk rijden naar eindhoven maar ik denk dat je gewoon lekker naar de plaatselijke bakker moet gaan. Misschien voor de prijs vergelijking. Wij hebben er 1 van 450 gram voor 4,95 750 gram voor 7 nog wat en die van een kilo is net over een tientje.... tja, duur maar wel super lekker!!
Oja, dat kan natuurlijk ook! Prijs is geen issue, maar ik was de bakker gewoon een beetje vergeten....Zat meer in de richting van supermarkt, Hema etc te denken.
Oooww, nog zo'n heerlijk zelfgebakken brood!!! Maar Eindhoven is inderdaad een beetje ver! Maar dank voor je aanbod
Maar is het eigenlijk niet zo dat suppermarktbroden altijd en zonder uitzondering vruchtjes en sucade bevatten?? Mijn moeder is om die reden zelf brood gaan bakken!! En uiteindelijk is deze "noodzaak" een heerlijke jarenlange traditie geworden!
Bij ons bedoelde ik eigenlijk gewoon de bakker waar ik werk hahahahha vandaar dat ik de prijzen ongeveer kan geven
Vind die van de Lidl ook het lekkerst, geen harde stukjes en heerlijke zachte spijs. Ipv dat korrelige.