Mijn zoon kan sinds een weekje kruipen en het voeden overdag is echt heel lastig geworden. hij draait zich in alle bochten die je maar kan bedenken, trekt los rolt om kruipt een stukje over de bank of over het bed, komt weer terug. Als ik mijn borst in de tussentijd opberg wordt hij boos, maarja.. hij gaat er tijdens de voedingen steeds vandoor... .. helaas krijgt hij hierdoor niet veel binnen.. iemand die dit herkend. wordt het weer minder?
Ja, heel herkenbaar! Hier hielp het als ik even in afzondering ging zitten, dus echt in een rustige kamer zonder veel afleiding. Mijn dochter laat haar melk nooit staan dus drinken deed ze wel, maar bewoog er iets liet ze los en wilde direct overeind komen. Hier ging het met een maandje alweer een stuk beter. Nu ze eenmaal loopt (met steun) gaat het zelfs veel beter, ze neemt echt de tijd voor het drinken en ligt stil in mijn armen te genieten doet me denken aan die allereerste periode!
dat lijkt me prettig , begon er ook weer aan terug te denken hoe rustig het voeden toen was.... de melk zit nu echt letterlijk in de gordijnen
Heeeeel herkenbaar! Hier hielp Nescio's methode ook. Negen maanden is een lastige leeftijd, je ziet ze rond die tijd vaak een tijdje ofwel zo verknocht raken aan de borst dat het lijkt of je er een extra lichaamsdeel bij hebt, ofwel ze gaan in zuielingenstaking...
Hier ook hoor rond die tijd. Werd er echt een beetje zat van. Ik zat overdag steeds met stuwing en/of spuitende borsten omdat mevrouwtje net genoeg geduld had om tót de tsr te drinken en vond het dan wel weer welletjes.... Hier hielp even rustig apart zitten ook goed en ook een andere houding kiezen. Tot die tijd bijna altijd liggend gevoed, maar dat wilde ze niet meer. Wel rechtop zittend op de commode en ik staand ervoor. Je verzint wat... Ook een interessante ketting omdoen en haar daar mee laten spelen hielp wel. En uiteindelijk ging het over. Nu is ze weer helemaal verknocht aan de borst en knuffelt ze zich knus tegen me aan tijdens de voedingen. Heerlijk hoor! Ik hoop dat dat bij jou over een tijdje ook weer zo gaat.
Pff fijn om te lezen dat t over gaat! Mijn boef drinkt op t ogenblik ook haast niks! Hij is zo snel afgeleid, wil alles zien, is daarbij ook nog eens verkouden en krijgt tandjes, oftewel echt drama met drinken. Ik wacht ook nog op de gouden tip! Afgelegen zitten werkt hier ook niet eens en als ik t dan toch nog een keer probeer bijt hij gewoon keihard in m'n tepel.... Autsj!!! Ik kolf t nu zelf maar steeds af zodat m'n productie niet ineens enorm gaat teruglopen. Heb t zowieso ook uit de fles geprobeerd omdat je dan meer met zijn hoofdje mee kan bewegen, maar nee hoor hij weigert pertinent! Alleen sochtends vroeg en savonds laat drinkt hij nu aardig en heel af en toe tussen de middag, maar verder niet
Ja hoor hier ook toen! Om het nog mooier te maken heeft meneer toen ook nog 2 weken de borst geweigerd.Neee neee neeeeee dat was niet leuk. In alle eerlijkheid, dat echte rustige drinken is sinds die tijd wel een beetje voorbij. En drinken met anderen erbij dat was vsnaf die tijd ook klaar.Maar ja,dan maar saampjes Dus maak je geen zorgen,het hoort er bij. Het bijzondere is wel dat we momenteel een soort van revival hebben, meneer wil echt drinken en zo 15 minuten per keer.En hij valt er opeens bij in slaap.De laatste keer dat dit gebeurde was ie nog een wurm hihi En dat is ook het mooie De natuur regelt het allemaal zelf Blijkbaar heeft hij opeens meer behoefte Ik zegrima! ))
@zweden: dat is hier precies zo. bij de tsr laat hij los! Maak me wel wat druk over de hoeveelheid vocht die hij binnenkrijgt. Hij had gister om 9 uur savonds gedronken, sliep vervolgends tot 7 uur smorgens en had een bijna droge luier... ander drinken krijg ik er ook moeilijk in.
Hier al een maandje of 2 de borstvoedingen aan de slaapjes gekoppeld en dat gaat hier erg goed. In het donker en daarna gelijk in haar bedje.
Ja, dat hebben we hier ook een poosje gehad. Ik maakte me er best wel druk om, maar dat hielp niks.... Ik was toen erg blij met de nachtvoedingen want dan dronk ze liggend en halfslapend zo twee borsten leeg. Maar dat heb jij dus niet meer, lastig! Al hield ik mezelf ook steeds voor dat die kleintjes zichzelf echt niet laten uitdrogen. Ik geloof ook echt dat dat zo is. En ik kolfde steeds de druk eraf om toch de productie stabiel te houden en gaf ook wel pap gemaakt van bv. Dat vindt ze erg lekker en dan kreeg ze toch weer heel wat cc's melk binnen.
Oh en wat Red88 zegt doen wij sinds die tijd ook zo. Werkt heel fijn. Lekker op haar verduisterde kamertje voeden met slaapzak al aan en dan zo het bed in. Ze is dan vaak al half in slaap als ik haar wegleg.