Hoi meiden, haha ja echt een loungevraag heeft ook niks met zp te maken... wie o wie kan me een tip geven over een goede tegelhandel in den Haag? Eentje met veeeeel keuzemogelijkheden en niet te duur. Ook zoek ik ene goed bedrijf dat we kunnen inschakelen voor het doen van achterstallig onderhoud van het dak/de gevel. PB'tje mag ook! Bedankt meiden!
Tja je hebt in den haag de tegeltiek (zichtenburg) maar als je over een auto beschikt zou ik naar jan groen in bleiswijk rijden
Wil je het tegelen zelf doen of laten doen? Ik heb mijn tegelwerk laten doen door Ruud Metz. En de gevel, wat moet daarmee gebeuren? Ik ken nl. wel Kettenis Metselwerken, maar die doen echt alleen gevels en geen daken.
Hee bedankt voor de reacties! Tegelen willen we zelf doen. Had Jan groen ook van een collega doorgekregen! Waarom raad je die aan? Zag ook nog tegelcity, tegelhoek en het koene huis. O ja en de sanidump in delft. Iemand een idee of dat wat is? We willen morgenmiddag gaan, dus ben benieuwd waarom Jan Groen want dan gaan we daarheen! Gevel gaat om het repareren van 2 betonnen dorpels onder het raam. Dak gaat om wat herschikken van dakpannen en eventueel kapotte vervangen. + het opnieuw voegen van een schoorsteen. |Bedankt meiden voor jullie reacties!
Sanidump zit tegenover de makro in delft, hebben niet heel veel tegels vooral veel sanitair. Jan Groen heeft echt waanzinnig veel keus, veel meer dan de overige winkels. Bovendien hebben zij een "koopjeshal" met oude colelcties tegen een goede prijs
Ik zeg ook Jan Groen. Hij is ook de eerste die bij mij opkomt als iemand tegels zoekt. Wij hebben er zelf een aantal keer gekocht. Heel veel keuze een mooie prijsjes.
oke meiden bedankt! Sanidump valt dus af, jan groen wil ik wel heen maar de koopjeshal (op site staat koopjesschuur) is alleen op zaterdag open en in december niet... grrr!
Heb eventueel nog de naam van een goed onderhoudsbedrijf!! Pb me maar als je de naam en telefoonnummer wil!! (ook scherp met de prijs)