tips tegen acne??

Discussie in 'De lounge' gestart door skatjuh87, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Ik heb via mijn huisarts inderm lotion gekregen wat erg goed helpt, daarbij gebruik ik vichy normaderm. Ik heb tot een jaar geleden altijd last gehad van acne, sinds ik inderm gebruik is het zo goed als over.
    Inderm is een lotion waar antibiotica inzit, je moet het wel een tijdje gebruiken voor je resultaat ziet, duurde bij mij 2 weken ongeveer.
    Je kunt het ook via internet kopen volgens mij, moet je even op google zoeken.

gr Jacquelien

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hmm vele tips maar de HA lijkt me het meest slimme denk ik.

Ik weet ook dat je er niet aan moet zitten maar dat doe ik dus wel. Ik weet dat dit fout is en dat hoeven jullie dus ook niet te vertellen maar er van af blijven lukt me ook niet.

Nu nog eens tijd vinden om naar een HA te gaan en dan ook nog volhouden met het smeren van wat ik dan ook krijg. Schiet er nogal vaak bij in namelijk.

Liefs

3. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ook ik heb al vanalles geprobeerd maar nog steeds last van! de diana pil normaderm stomen scrubje hier lotion daar maar niks helpt!! word er soms wel gek van wil zo graag opstaan en de deur uit zonder eest goed te moeten opmaken maar helaas. dus lees ook ff mee

4. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Pfff lastig he, ik ben er eindelijk overheen gegroeid ;)
    Bij mij hielp ook echt niks behalve een creme van de huisarts. Weet alleen de naam niet meer. Eentje die ik in de koelkast moest bewaren en iets van benzoylperoxide. Duurde wel even en of het echt goed is voor je huid???!!! Ik had het alleen heel erg op mijn kin en ben het later gaan wassen (ja niet lachen) met paradontax tandpasta, omdat hier zout in zit werkte het heel erg goed, maar ook hierbij vraag ik me af of dat goed is om op je hele gezicht te smeren?
    Succes!

5. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Roaccutane was het geen wat mij er gelukkig vanaf heeft geholpen, ik had ook van alles geprobeerd en niets hielp. Het is trouwens wel een hele heftige antibioticakuur.

Deel Deze Pagina