kreeg deze waarschuwing op hyves,van een goeie vriendin van me ik zet hem hier ook maar neer als waarschuwing Mensen in Veghel -> LAAT KINDEREN NIET ALLEEN SPELEN,ER RIJDT EEN WITTE MERCEDES EN PROBEERT KINDEREN MEE TE NEMEN,POLITIE RIJDT AL ROND,KIJK UIT
Klopt! Ik heb het ook gehoord. Op de basisschool waar mijn nichtje zit hebben ze al brieven voor de ouders verspreidt. Was op het Ven waar hij een poging heeft gedaan toch? Dat het een witte mercedes was, wist ik niet.
Hier in ons dorp en een dorp verderop ook een kinderlokker actief en ook de kinderen daar hebben briefjes meegekregen. Gelukkig zijn mijn kids nog te jong om alleen buiten te zijn, maar brrrrrrrr wat erg dat je zo op je hoede moet zijn. Hier trouwens geen witte maar een blauwe mercedes. We wonen trouwens in overijssel
Dit is het bericht op kliknieuws vorige week: Kliknieuws.nl | Veghel - School Ven waarschuwt voor kinderlokker Veghel Zuid is waar ik woon een helemaal aan de andere kant van t durp
sandraske,en bij t ven en op zuid is een kinderlokker actief kan zijn dat het 1 en de zelfde persoon is
o jeetje wat vreselijk hier ook n tijdje geweest bleh gelukkig is ie weg en opgepakt hopelijk pakken ze deze mensen snel
Idd.. stomme mensen (ik wil iets anders typen maar das niet zo netjes).. Op zuid zitten aantal basisscholen en mijn dochter zit op kdv daar BRRRRR
Woon ook in veghel en inderdaad de brief op het ven had ik 1,5 week geleden gehad. Nu dus ook op het zuid, bah zeg. Mijn zoontje speelt dus wel buiten, is bijna 9 jaar heb het er met hem over gehad, een heel naar en eng idee!
Pfff hier in de bloemenwijk spelen altijd heel veel kinderen vroeg in de avond. Helemaal nu het langer licht is. Al moet ik zeggen dat het al een week verdacht rustiger is.
Omg.... Ik ben nu echt in schok... Ik woon op 't Ven, en de basisschool is hier om de hoek.. Ik had nog niks gehoord, ook op het kdv niet. En morgen moet ik ze naar kdv brengen. Hou mijn hart nu vast.. Wat voor wereld is dit geworden?? Dit is/was een echte kinderbuurt, overal rondscharrellende kinderen die door alle mensen in de gaten worden gehouden enz... Ik doe vannacht geen oog dicht denk ik
Deze las ik op hyves voor mensen uit de omgeving musselkanaal IEDEREEN ALERT BLIJVEN!!! Van musselkanaal.info: Kinderlokkers actief in Musselkanaal en omgeving Gepost door info om 23:52, March 31st 2012. In Musselkanaal en omgeving zijn er kinderlokkers gesignaleerd. Het betreft hier 2 mannen die rijden in een wit/gele korte bus met pools kenteken. De bus werdt afgelopen week gesignaleerd in Jipsingboertange, Jipsingboermussel en Ter Apel. Het zou gaan om 2 mannen, waarbij van 1 man een redelijk signalement bekend is. Deze man sprak zaterdag rond 14.50 een jongetje van 4 jaar aan in een speeltuintje in de Jan Kortstraat in Musselkanaal. De man stelde hierbij vragen als, waar woon je, hoe oud ben je en hou je van cadeautjes. Verder stelde hij de vraag wanneer wordt je 5 en hoe laat ga je op bed lief jongetje, en hou je van sporten? Hij maakt contact met de kinderen door rek en strek oefeningen bij ze te doen. De moeder van het jongetje werdt door een ander kind geroepen. De moeder is meteen heen gerend waarop de man er vandoor rende. De vriend van de vrouw is er nog achteraan gereden, maar helaas niets gevonden. Signalement; Lengte, kleiner dan 185. Kort bruin haar. Bruine ogen. Zwart/groene bril met rechthoekig monteur. De man droeg zwarte strakke wielrenner of hardloopkleding van het merk Nike en lichte schoenen. Van de tweede man is geen signalement. Ze rijden in een korte maar hoge bestelbus met Pools kenteken, kleur wit/geel. Heeft u de man(nen) of de auto gezien? Of heeft u meer informatie die van belang is? Of komt uw kind thuis met een soort gelijk verhaal? Neem dan contact op met de politie via 0900-8844
ben ook benieuwd, wij wonen ook in Overijssel.. Gelukkig is Lenn te klein om alleen buiten te zijn, maar hier word je toch naar van
Ook ik zou graag weten waar ongeveer in Overijssel. Mijn meissie is ook nog te klein maar heb wel nichtjes en neefjes die al alleen buiten spelen..