Iemand enig idee waar ik de meeste vacatures kan vinden? De kogel is door de kerk... Ik ben op zoek naar een nieuwe baan! Bij mijn huidige baan heb ik t gewoon NIET naar mn zin (meerdere oorzaken). Ondanks de crisis, durf ik het aan! Ik zoek een baan voor max. 20 uur, in de buurt van Gelderland / Utrecht...
Via je eigen netwerk is ook altijd een goede manier om aan vacatures te komen is mijn ervaring. Wat voor werk zoek je? En regio gelderland/utrecht is best groot,dus bedenk ook hoeveel reistijd je max. kwijt wil zijn per dag.
ik ben eerst via randstad en tig andere uitzendbureau's gaan zoeken. toen voor de gein CV op monsterboard gezet. week erna in stad lopend vacature op raam gezien, week nadat ik aangenomen ben, 5x gebeld door verschillende bedrijven die mijn cv hadden gezien tl;dr : monsterboard geeft na enkele dagen/weken ineens allemaal reacties
Ik kijk echt overal. Indeed monsterboard Jobrapido nationale vacature bank uitzendbureaus marktplaats bij bedrijven zelf etc etc..
Knap, heb het lef zelf niet, al begin ik steeds meer te kijken naar vacatures. Zoals hierboven ook beschreven staat, denk dat je daar uiteindelijk het meeste vindt! Succes met solliciteren!